//
کدخبر: ۱۴۹۶۱۹ //

امری: این بهترین روز دوران حضورم در آرسنال بود

اونای امری سرمربی آرسنال پیروزی پرگل تیمش برابر تاتنهام را به هواداران این تیم تقدیم کرد.

 امری: این بهترین روز دوران حضورم در آرسنال بود
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز آرسنال موفق شد با نتیجه 2-4 و در دیداری تماشایی در دربی لندن تاتنهام را مغلوب کند و اونای امری این بازی را بهترین روزش از زمان حضور روی نیمکت آرسنال توصیف کرد.

اونای امری گفت: "این بهترین روز من در لندن از زمان امضای قرارداد با آرسنال بود اما حالا من به بازی روز چهارشنبه برابر یونایتد فکر می کنم. این یک پیروزی بسیار بزرگ بود و ما این برد را به طرفداران خود تقدیم می کنیم زیرا این یک بازی ویژه برای آنهاست.

البته این پیروزی برای ما نیز نیز بسیار مهم بود و همانند بازی هفته قبل برابر بورنموث موفق شدیم 3 امتیاز آن را کسب کنیم. ما باید به این روند ادامه دهیم و این نتیجه یک پیروزی بزرگ برای افزایش اعتماد به نفس ما بود.

لاکازت انگیزه و جاه طلبی فراوانی برای گلزنی داشت و آرون رمسی که تجربه زیادی در مقابل تاتنهام دارد از دلایل بازگشت ما در این دیدار لقب گرفتند. آرون رمسی همیشه شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی یا حضور در بازی در نیمه دوم را داراست و من امیدوارم حضور او در ترکیب آرسنال تداوم داشته باشد.

بازی برابر یونایتد چه از لحاظ تاریخی و چه با توجه به شرایط فعلی بسیار دشوار است و ما می خواهیم به بهترین نحو آماده حضور در این دیدار شویم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان