//
کدخبر: ۱۴۳۲۷۹ //

امری:بدترین خبر برای ما مصدومیت ولبک بود

سرمربی آرسنال بعد از دیدار با اسپورتینگ از مصدومیت شدید دنی ولبک سخن گفت.

امری:بدترین خبر برای ما مصدومیت ولبک بود
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته چهارم لیگ اروپا پنج‌شنبه شب برگزار شد که در یکی از بازیها آرسنال برابر اسپورتینگ لیسبون به تساوی بدون گل دست یافت. نیمه نخست این دیدار تحت تاثیر آسیب دیدگی شدید دنی ولبک قرار گرفت. مهاجم انگلیسی به شدت از مچ پا آسیب دید و مجبور شد با برانکارد زمین را ترک کند.

اونای امری سرمربی آرسنال بعد از مصدومیت ولبک گفت: بدترین خبر برای ما امشب مصدومیت ولبک بود. من فکر می کنم مصدومیت او جدی باشد. او به بیمارستان رفته است تا به مداوای پای خود بپردازد. او بازیکن بسیار مهم و خوبی برای ما است و غیبت او خبر بدی برای ما می تواند باشد. با این حال خوشحال هستیم توانستیم یک امتیاز از این دیدار به دست بیاوریم. شرایط ما در جدول رده بندی گروه خوب است و از حالا باید به فکر دیدار با ولورهمپتون باشیم.

همچنین در اواخر این دیدار اشتفان لیشتاشتاینر مدافع سوئیسی نیز مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت در همین رابطه سرمربی اسپانیایی آرسنال اضافه کرد: فکر نمی کنم مصدومیت لیشتاشتاینر جدی باشد. او در اواخر بازی با مشکل گرفتی روبرو شد و به همین خاطر از زمین بازی رفت. البته باید منتظر نظر تیم پزشکی باشیم.

آرسنال روز یکشنبه باید در لیگ برتر انگلیس به دیدار تیم ولورهمپتون برود. شاگردان اونای امری با ۲۳ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس جا خوش کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان