//
کدخبر: ۱۶۷۴۷۴ //

سنگ تمام پرسپولیسی ها برای آقای گل

ماجرای جالبی از زبان یکی از بازیکنان پرسپولیس شنیدیم. این بازیکن به ما گفت: « ما برای رساندن علی علیپور به صدر جدول آقای گل‌های لیگ، نقشه کشیدیم.»

سنگ تمام پرسپولیسی ها برای آقای گل
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس حالا دیگر از شرایط شکست مقابل فولاد خارج شده‌ا‌ست و به بازی برابر استقلال خوزستان فکر می‌کد. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بانشاط‌ تر از روز‌های قبل شده و سرخپوشان می‌گویند از هر نظر برای دیدار مقابل آبی‌پوشان اهوازی آماده هستند.

سرخپوشان یک حریف قعرنشین با شانس نه چندان زیاد برای ماندن در لیگ را مقابل خود می‌بینند و از این رو، کارشان را برای گلزنی، راحت‌تر از بازی‌های دیگر به‌خصوص تقابل با مدعیان اصلی قهرمانی تصور می‌کنند.

در این بین، اما ماجرای جالبی از زبان یکی از بازیکنان شنیدیم. این بازیکن به ما گفت:

    «ما برای رساندن علی علیپور به صدر جدول آقای گل‌های لیگ، نقشه کشیدیم و می‌خواهیم در این بازی که مقابل قعرنشین جدول برگزار می‌شود، بیشترین پاس را به او بدهیم تا بتواند تعداد گل‌هایش را افزایش داده و کی‌روش استنلی را در صدر جدول رده‌بندی گلزنان پشت سر بگذارد.»

علیپور در حال حاضر با ۸ گل زده در کنار استوکس در مکان دوم و پشت سر استنلی، مهاجم سپاهان اصفهان با ۱۰ گل زده ایستاده که برای کاهش این فاصله باید از دیدار‌هایی که به نظر می‌رسد برای سرخپوشان راحت‌تر است، استفاده کند. باتوجه به این حرف‌ها، شاید سرخپوشان به دنبال آن هستند تا مقابل استقلال خوزستان یک روز به یادماندنی را بسازند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان