//
کدخبر: ۱۶۶۱۷۷ //

بعد از یک سال و اندی؛رونمایی از شماره ۹ جدید،بی‌حاشیه و آینده دار!

در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ یک سورپرایز ویژه در ترکیب خود خواهد داشت و از شماره 9 جدیدش رونمایی خواهد کرد.

بعد از یک سال و اندی؛رونمایی از شماره 9 جدید،بی‌حاشیه و آینده دار!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس بعد از جدایی مهدی طارمی اکنون بار دیگر بعد از یک سال و اندی از شماره 9 جدیدش رونمایی خواهد کرد.

9 پرسپولیس یکی از شماره‌های جذاب این تیم شناخته می‌شود که با گلزن قهار فوتبال ایران و دربی‌ها، صفر ایرانپاک فقید ماندگار شد، سال‌ها بر تن حمید درخشان بود که یکی از بهترین هافبک‌های این باشگاه نیز محسوب می‎شود. محسن خلیلی نیز دیگر بازیکن تاریخی این باشگاه با این شماره شناخته می‌شود که سابقه آقای گلی در این باشگاه را نیز در کارنامه دارد.

از دیگر بازیکنان صاحبنامی که این شماره را در پرسپولیس بر تن کرده‌اند می‌توان به محسن عاشوری، علی پروین، جمشید شاه‌محمدی، مهدی تارتار، ادموند بزیک، داریوش مصطفوی، مازیار زارع و رضا حقیقی اشاره کرد.

 

پرسپولیس 13 ماه بدون شماره 9

مهدی طارمی در فصل پانزدهم و با حضور برانکو ایوانکوویچ از پیراهن شماره 17 به 9 رسید و به عنوان ستاره این تیم شناخته شد. او با پیراهن شماره 9 به دو عنوان آقای گلی دست یافت. نکته جالب توجه اینکه در فصل شانزدهم که او راهی لیگ ترکیه شده بود، این شماره قرار بود به وحید امیری برسد اما محسن مسلمان در سیاستی عجیب در تمرینات آن را بر تن کرد و در نهایت نیز در بازگشت مجدد این شماره بار دیگر به مهدی طارمی رسید.

مهاجم پرسپولیس در تاریخ 17 دی ماه سال 96 راهی الغرافه شد تا اکنون این باشگاه طی 13 ماه اخیر بازیکنی با این شماره در اختیار نداشته باشد که البته بیشتر این موضوع مربوط به محرومیت آنها بود که بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته بودند.

 

سرنوشت جنجالی شماره‌ 9 های اخیر پرسپولیس

طی سالیان اخیر شماره 9 پرسپولیس بر تن بازیکنانی جنجالی و پر حاشیه بود. مازیار زارع در مقطعی این شماره را برتن کرد. او با ترک پرسپولیس این شماره را به رضا حقیقی داد. حقیقی که به عنوان پدیده به این تیم پیوسته بود در ادامه نتوانست نمایش موفقی به جا بگذرد و با حاشیه‌هایی که داشت خیلی زود و بعد از جام جهانی برزیل فراموش و از این تیم جدا شد. پرسپولیس در لیگ سیزدهم بازیکنی با شماره 9 نداشت. بعد از آن نیز مهدی طارمی این شماره را برتن کرده که علیرغم عملکردی درخشان همواره بیشتر با حاشیه‌هایش برای هواداران این تیم شناخته می‌‎شود.

 

رونمایی از شماره 9 جدید؛ بی‌حاشیه و آینده دار

اکنون با گذشت 13 ماه بار دیگر پرسپولیس دارای بازیکنی با شماره 9 شده است. مهدی ترابی؛ ستاره چند فصل اخیر فوتبال ایران با قدرت تکنیکی جالب توجه و موقعیت شناسی که در نقل و انتقالات تابستانی قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رساند و بعد از آن با توجه به محرومیت این باشگاه، نیم فصل را در سایپا پشت سر گذاشت. او اکنون با پیراهن شماره 9 پرسپولیس آماده است تا ماجراجویی بزرگ خود را آغاز کند. بازیکن بی حاشیه پرسپولیس که در دو دیدار اخیر این تیم غایب بوده در اهواز رونمایی خواهد شد؛ بازیکنی که هم برانکو ایوانکوویچ و هم کارلوس کی‌روش یک نقطه نظر مشترک در خصوص توانایی‌هایی او دارند و معتقدند به ستاره آینده فوتبال ایران تبدیل خواهد شد. باید دید ترابی قادر خواهد بود در اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس برابر فولاد خوزستان نمایش مدنظر هواداران و کادرفنی این تیم را به اجرا در بیاورد یا باید برای تماشای توانایی‌های او منتظر آینده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان