//
کدخبر: ۱۶۴۵۵۳ //
3 اشتباه مهندس هرناندز؛

کارت زرد، سوریه و استرالیا علیه کاپیتان ژاوی !

ژاوی هرناندز ستاره سابق تیم بارسلونا و هافبک فعلی السد قطر، پیش از آغاز رقابت ها قهرمانی قطر را پیش بینی کرده بود و تنها دو اشتباه در مورد 16 تیم صعود کننده به دور حذفی مسابقات داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت های جام ملت های 2019 امارات برای اولین مرتبه با حضور 24 تیم برگزار شد و این بدین معنی بود که تیم های سوم هم شانس صعود داشتند و 4 تیم سوم از 6 گروه مسابقات می توانستند با توجه به عملکردی که داشتند به مرحله بعدی برسند.

 در واقع همین قوانین بود که یکی از پیش بینی های ژاوی را خراب کرد و ویتنامی ها در قیاس با لبنان به دلیل دو کارت زرد کمتری که دریافت کرده بودند، موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی شدند تا یکی از اشتباهات ژاوی در پیش بینی اش رقم بخورد و لبنان از دور مسابقات حذف شود؛ تیمی که طبق پیش بینی های ژاوی باید صعود میکرد.

دیگر اشتباه ژاوی هم صعود تیم سوریه با حضور ستاره هایی نظیر عمر الخریبین و عمر السوما بود که تورنمنت بسیاری بدی را پشت سر گذاشتند تا تیمی که امیدواری زیادی برای درخشش آنها وجود داشت با ناکامی و خیلی زود و تنها با یک امتیاز در گروه خود چهارم شود و از مسابقات کنار برود تا فضا برای صعود قرقیزستانی فراهم شود که در مرحله یک هشتم با نتیجه 3 بر 2 به میزبان مسابقات امارات باخت.

01375735

این دو اشتباه سبب شد تا ژاوی در مرحله یک هشتم دو اشتباه داشته باشد ولی در پیش بینی هشت تیمی که به مرحله یک چهارم صعود می کنند، این ستاره اسپانیایی بی نقص عمل کرد و تمام بازی های این مرحله را درست پیش بینی کرد.

در مرحله نیمه نهایی هم ژاوی یک اشتباه داشت و آن هم صعود میزبان به نیمه نهایی بود؛ استرالیایی ها در این جام با نمایش ضعیفی که داشتند، سبب شگفتی ژاوی شدند و این امارات بود که با شکست آنها به نیمه نهایی و مصاف با قطری رسید که با چهار گل این تیم را شگست داد و در خانه تحقیر کرد.

 در نهایت امشب تیم ملی فوتبال قطر و با ارائه یک بازی تحسین برانگیز موفق به ثبت اولین قهرمانی خود در تاریخ رقابت های جام ملت های آسیا شد تا قضاوت هایی که در مورد ژاوی و پیش بینی هایش به خاطر شاغل بودن در قطر می شد، همگی رنگ ببازد و حالا همه به تیم ملی قطر نگاهی همراه با احترام دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان