//
کدخبر: ۱۶۳۸۹۲ //

اولین فینال تاریخ قطر با طعم بهترین‌ها

تیم ملی قطر درحالی اولین فینال تاریخ خود را تجربه می‌کند که تا به اینجا بهترین خط دفاع و حمله را در اختیار گرفته است.

 اولین فینال تاریخ قطر با طعم بهترین‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

دومین برد پر گل قطری‌ها در جام برابر امارات و در نیمه نهایی رقم خورد. فاتح میدان سیاسی و حیثتی که برای اولین مرتبه به فینال مسابقات جام ملت‌ها راه یافت و حالا یکی از بهترین تیم‌های آسیا است.

شاگردان فلیکس سانچز پس از کسب برد 4-0 برابر قطر با 16 گل زده توانستند بهترین خط حمله جام را در اختیار بگیرند و از حیث بی رقیب هستند. هم‌چنین قطری‌ها تا به اینجای کار هیچ گلی دریافت نکرده‌اند و خط دفاع برتر جام را هم به نام خود کرده‌اند.

معز علی ستاره جوان و بی چون چرا عنابی پوشان هم با هشت گل زده علاوه بر اینکه توانست آقای گلی خود را تثبیت کند، رکورد چند ساله علی دایی هم شکست و به احتمال فراوان کفش طلای جام را در اختیار می‌گیرد.

اما این پایان کار نیست و باید گفت بهترین پاسور جام هم در اختیار قطری‌ها است. اکرم عفیف با ثبت سه پاس گل مقابل امارات حالا با هشت پاس گل به تنهایی در صدر جدول پاسورهای جام قرار دارد. بعد از آن کریس اکونومیدیس از استرالیا با چهار پاس گل قرار گرفته که با توجه به حذف این تیم باید لقب بهترین را به عفیف داد.

قطر روز جمعه دیدار فینال مسابقات را با ژاپن برگزار می‌کند و به دنبال این است اولین و شیرین ترین قهرمانی خود در قاره کهن را به میزبانی امارات کسب کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان