//
کدخبر: ۱۶۴۵۰۹ //

سرمربی ” پرسپولیس ” سه گام تا شکست طلسم

مرد کروات نیمکت پرسپولیس علیرغم تمام موفقیت‌هایش با این تیم در دستیابی به موفقیت در جام حذفی با ناکامی بزرگی مواجه بوده است.

سرمربی ” پرسپولیس ” سه گام تا شکست طلسم
به گزارش فرتاک نیوز،

دستیابی به دو قهرمانی لیگ برتر و یک نائب قهرمانی در کنار قهرمانی سوپرکاپ و حضور در فینال آسیا یک خلا بزرگ در کارنامه برانکو به چشم می‌خواد که تنها سه گام با آن فاصله گرفته است.

برانکو ایوانکوویچ در طول دوران حضورش در نیمکت پرسپولیس با بدشانسی و البته گاهی اوقات هم نمایش دور از انتظار از صعود در جام حذفی و موفقیت در آن ناکام بوده است؛ با این حال در فصل جاری همچنان این شانس را خواهد داشت تا به شکست این طلسم بیاندیشد و تنها سه گام با آن فاصله دارد.

بعد از شکست نود ارومیه دسته اولی و تیم ته جدولی سپیدرود اکنون پرسپولیس جدال با پدیده را پیش رو دارد تا خود را در نیمه نهایی و برابر سپاهان ببینید. مهمترین حریفانی که می‌توانند حسرت برانکو را پر فوتبال ایران ادامه دار کنند و البته بعد از اینکه مقابل این دو به نتیجه دست یافت باید در فینال تیم شگفتی ساز داماش را ملاقات کنند.

آیا این بار برانکو به طلسم خود در فوتبال ایران پایان خواهد داد یا حریفان پیش رو به لیست اسامی همچون ذوب آهن، قشقایی و نفت آبادان که مانع بلندپروازی آنها شدند اضافه می‌شوند؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان