//
کدخبر: ۱۶۴۴۴۹ //

افشاگری مهدی تاج از تمدید قرارداد کی‌روش

کارلوس کی‌روش به احتمال فراوان در هفتۀ پیش رو به عنوان سرمربی جدید کلمبیا انتخاب خواهد شد.

افشاگری مهدی تاج از تمدید قرارداد کی‌روش
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از ناکامی تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا2019، کارلوس کی‌روش تصمیم به پایان همکاری خود با تیم ملی ایران گرفت تا او رسماً ایران را ترک کند و مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال کلمبیا آغاز نماید.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این چند روزه از سوی برخی موافقین کی‌روش متحمل انتقادات شدیدی شد، چرا که او متهم به کوتاهی در تمدید قرارداد کی‌روش شد تا بالاخره او در برابر خبرنگاران قرار بگیرد و به توضیح و شرح ماجرا و چرایی تمدید نشدن قرار کی‌روش بپردازد؛ تاج در این باره اظهار داشت:  پس از جام جهانی قرارداد 6 ماهه‌ای را با کی‌روش تنظیم کردیم و این قرارداد پس از پایان جام ملت‌های آسیا با هر نتیجه‌ای تمام می‌شد؛ خود کی‌روش تمایلی به تمدید قرارداد نداشت و در پایان بازی‌ها با بازیکنان و مجموعه تیم خداحافظی کرد. دستیاران کی‌روش هم با او از ایران رفتند و هیچ یک از آن‌ها اکنون در کشورمان نیستند.

تمام پاداش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا تا بازی با عراق پرداخت شد، با توجه به اینکه مبادله ارزی و انتقال پول برای ما سخت است قرارداد کی‌روش به AFC ارائه شده تا با توجه به مطالباتی که از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم مطالبات کی‌روش پرداخت شود، اسفند امسال یک فیفا دی پیش رو داریم که طبق تفاهم نامه مان با چین در تورنمنت چند جانبه این کشور شرکت می‌کنیم

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان