//
کدخبر: ۱۶۴۳۴۰ //

تحرکات شائبه‌برانگیز و حاشیه‌سازی یا فعالیت‌های عامدانه علیه استقلال؟

با رقم خوردن اتفاقاتی جهت‌دار نمی‌توان چشمان خود را بر حوادث زشتی که در بطن فوتبال ایران رقم خواهد خورد بست. جوآن گالری

تحرکات شائبه‌برانگیز و حاشیه‌سازی یا فعالیت‌های عامدانه علیه استقلال؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 ساعاتی پیش یکی دیگر از زشتی‌های فرهنگ و فوتبال ایران در سطحی وسیع نمود پیدا کرد. این‌بار هدف نفر اول ورزش ایران بود. مسعود سلطانی‌فر با عکس‌العمل عجیب هواداران تیم پرطرفدار تهرانی روبرو شد و در فضای مجازی با حمله‌ای سایبری مواجه گردید.

اما آیا این تندروی‌های هواداران و طرفداران ایرانی که همیشه جلوه‌ای زشت را از خود نشان داده است باید به حساب تعصب گذاشت و یا اینکه دم خروس آن‌ها را عصبی کرده است. نفر اول ورزش ایران که باید شنونده و نمایندۀ مردم ایران در سطح وسیع ورزش باشد آیا باید فیلترینگ را نیز در صفحۀ مستقیم ارتباط با مردم به اجرا درآورد؟

-665948

مسعود سلطانی‌فر و شفر

شنیدن نقد و حتی اعتراض مردم مستقیماً به جایگاه اشخاصی مانند مسعود سلطانی‌فر ارتباط دارد. حال چه تند و سنگین باشد چه ملایم و مهربانانه. سلطانی‌فر باید گوش شنوا و پاهای روندۀ مردمی باشد که تمام عشق و زندگی خود را صرف علاقه به تیمی خاص کرده‌اند و این طرفداری در جای جای زندگی آنان ریشه دوانده است.

-945616

مسعود سلطانی‌فر و برانکو

چشم‌پوشی از این عشق و علاقه و تعصب افراطی نسبت به عشق همیشگی‌شان با پنهان‌کاری و نادیده گرفتن به عقده‌ای تبدیل می‌شود که بدین‌گونه سرباز کرده و رقم‌زنندۀ حرکاتی تند و گاهی نیز زشت می‌شود. پس جایگاه بالاتر احترام مضاعفی را در قبال مردم می‌طلبد و باید صبری را پیشه کرد که هر حرفی را تحمل‌پذیر کند.

فیلتر نام باشگاهی مانند استقلال که هوادارانی میلیونی را در خود می‌بیند باعث جبهه‌گیری خاص طرفداران این تیم بر علیه تیمی دیگر و یا انتقاداتی از روی احساس نسبت به ورزش اول کشورمان می‌گردد که هیچ‌وقت به پیشرفت فوتبال ایران نه کمکی خواهد کرد نه تغییر مثبتی را ایجاد می‌کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان