//
کدخبر: ۱۶۴۱۷۸ //

۲ بدمینتون باز خراسان شمالی به اردوی استعداد پروری فراخوانده شدند

با اعلام فدراسیون بدمینتون کشور دو نماینده از خراسان شمالی به اردوی استعداد پروری کشوری بانوان فراخوانده شدند.

۲ بدمینتون باز خراسان شمالی به اردوی استعداد پروری فراخوانده شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به ارزیابی نتایج تست های استعدادیابی مرحله‌ دوم دختران و گزینش نفرات در المپیاد استعدادهای برتر اسامی منتخبین رده سنی ۱۳۸۴به بعد به استان ها اعلام شد که دو نماینده از خراسان شمالی به اردوی استعداد پروری فراخوانده شدند.

برات وثوق افزود: اردوهای  استعدادپروری در استان های مختلف با توجه به تقسیم بندی مناطق از سوی فدراسیون انتخاب شده که از این میان یاسمین برزگران و آرمیتا سعیدی از خراسان شمالی می بایست از روز ۱۸ بهمن ماه خود را به محل اردو واقع در مشهد معرفی کنند.

وثوق گفت: نمایندگان خراسان شمالی به همراه نمایندگان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در منطقه ۳ به مدت چهار روز در این اردو به سر می برند که افراد برگزیده در این اردو به جشنواره استعدادیابی دعوت خواهند شد.

وی درباره نحوه انتخاب این افراد بیان کرد: تابستان امسال طبق اعلام فدراسیون و بر اساس موارد اعلامی به تمامی استان ها از دختران و پسران استعدادیابی شد که نتیجه آزمون ها به  فدراسیون اعلام و از خراسان شمالی از میان ۴۰ دختر متولد ۱۳۸۴ به بعد ١٢ بازیکن انتخاب شدند.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان شمالی افزود: پس از حضور نماینده فدراسیون در آذر ماه امسال مجددا این ١٢ بازیکن تست های لازم را گذرانده و با یکدیگر به رقابت پرداختند که نتایج به فدراسیون ارسال  شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان