//
کدخبر: ۱۵۹۴۶۸ //

نوای هنرمندان موسیقی کشور در زاهدان طنین‌انداز شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره ملی ذکر و ذاکرین که روز گذشته در زاهدان آغاز به‌کار کرده بود با اجرای گروه‌های موسیقی ۸ استان در حال برگزاری است.

نوای هنرمندان موسیقی کشور در زاهدان طنین‌انداز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

نصیر احمد ملازهی در زاهدان در حاشیه این جشنواره که در تالار سینمایی هلال در حال برگزاری است اظهار داشت:  جشنواره ذکر و ذاکرین از مجموعه جشنواره های آیات است که با همکاری معاونت قرآن و عترت و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف در کشور برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این دوره از جشنواره بخش آواها و نغمات به سیستان و بلوچستان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره میزبان هنرمندان موسیقی آیینی، دینی و عبادی کشور هستیم تصریح کرد: هنرمندانی از استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کردستان، هرمزگان، تهران، کرمان جنوب و سیستان و بلوچستان در این جشنواره به هنرنمایی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام فراخوان 40  اثر گروهی و 27 اثر انفرادی با موضوع آیینی و دینی به دبیرخانه این جشنواره ملی ارسال شد که در نهایت 14 گروه و شش نفر برای هنرنمایی در قسمت پایانی جشنواره دعوت شدند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان