//
کدخبر: ۱۶۲۲ //

هاشمی: قضاوت‌ها باید عادلانه باشد

هاشمی درمورد اینکه شیمیدر با حضور شما روند خوبی را طی می‌کند، گفت: در هر موفقیت یا عدم موفقیتی همه باشگاه و تیم دخیل هستند اما در ورزش ما همه مربی را عامل می‌دانند. ما هنوز اول کار هستیم و باید قضاوت‌ها عادلانه باشد.

هاشمی: قضاوت‌ها باید عادلانه باشد

مصطفی هاشمی درمورد پیروزی شیمیدر مقابل شهرداری اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: نباید به خاطر شکست در ثانیه‌های آخر و براساس برد و باخت تیم‌ها را قضاوت کنیم ممکن بود در همین مسابقه به جای اراک ما بازنده بازی باشیم.

وی گفت: نه به دنبال ریا هستم و نه چیز دیگری اما همکاران من به جامعه بسکتبال خدمت کردند و تمام حرص و جوش خود را کنار زمین می‌زنیم.

سرمربی شیمیدر درمورد اینکه دو مربی در کنار زمین با هم برخورد داشتند گفت: به خودم چنین اجازه‌‌ای نمی‌دهم در کنار زمین چنین کاری انجام دهم من با ناظر بازی صحبت می‌کردم و اگر مساله‌ای وجود دارد در همین زمین دفن می‌شود. برای من مهم است که حس و حال همکار خودم را درک کنم.

هاشمی عنوان کرد: انسان‌ها در داخل زمین مجری هستند نه ربات‌. هیچ کس نمی‌تواند بگوید بازیکن در 5 یا 6 ثانیه آخر دچار اشتباه نشود درخواست ما از مسئولان بازی‌ها این است که شرایطی را محیا کنند که اگر می‌خواهیم به حاشیه برویم از ما گرفته شود.

وی درمورد اینکه شیمیدر با حضور شما روند خوبی را طی می‌کند، گفت: در هر موفقیت یا عدم موفقیتی همه باشگاه و تیم دخیل هستند اما در ورزش ما همه مربی را عامل می‌دانند. ما هنوز اول کار هستیم و باید قضاوت‌ها عادلانه باشد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان