//
کدخبر: ۱۶۱۳ //

خیانت برانکو به فلسفه اش به خاطر سروش رفیعی

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس با ورودش به جمع سرخپوشان فلسفه سرمربی کروات این تیم را به خطر انداخته است.

خیانت برانکو به فلسفه اش به خاطر سروش رفیعی

 سرانجام انتظارها به پایان رسید و سروش رفیعی به پرسپولیس پیوست. بحث در مورد حضور رفیعی در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با سایپا اوج گرفته است.

 

برخی منابع خبری گزارش می‌دهند که به احتمال زیاد رفیعی در بازی امروز از ابتدا سرخپوشان را همراهی خواهد کرد؛ خبری هیجان‌انگیز که می‌تواند هواداران روی سکوها را به وجد بیاورد.

 

اتفاقی که اگر بیفتد به وضوح شاهد خیانت این مربی به یکی از مهم ترین فلسفه‌هایش خواهیم بود؛ جایی که او همیشه اعتقاد داشته بازیکنان جدید باید به حد نصابی از شرکت در تمرینات گروهی برسند و پس از آن به تدریج در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

 

 

* مساله رامین رضاییان

پس از آنکه رضاییان از ترکیه به پرسپولیس برگشت، مدت ها طول کشید تا این بازیکن در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار بگیرد. در آن زمان همه گمانه‌زنی‌ها حول محور این بود که برانکو دارد شاگرد یاغی‌اش را تنبیه می‌کند.

 

با این وجود مربی کروات به شدت این موضوع را انکار می‌کرد و می‌گفت تنها دلیل بیرون نشستن رامین آن است که او به تازگی به تیم برگشته و جلسات تمرینی کمی را در کنار سرخ‌ها سپری کرده است. برانکو مدام تعداد تمرینات گروهی رضاییان را برای خبرنگاران می‌شمرد و می‌گفت اینها برای فیکس شدن کم است.

 

وضع در مورد مهدی طارمی هم کم‌وبیش به همین ترتیب بود و چهار هفته طول کشید تا با وجود نیاز فنی قرمزها به آقای گل لیگ پانزدهم، مهاجم بوشهری در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود.

 

حالا برانکو در معرض یک آزمایش بزرگ قرار گرفته؛ اینکه در مواجهه با سورپرایز بزرگ جذب رفیعی، کماکان به فلسفه‌اش وفادار می‌ماند و این هافبک تکنیکی را به تدریج به ترکیب تیم اضافه می‌کند یا اینکه در نهایت ذوق‌زدگی همه حرف‌های قبلی‌اش در مورد رامین رضاییان، طارمی و حتی ساسان انصاری را از یاد می‌برد و سروش را به سرعت فیکس می‌کند؟

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان