//
کدخبر: ۱۵۹۸۰۵ //

پایان یک رویا آبی‌واناری؛ کوتینیو و آرزوهای بر باد رفته

فیلیپه کوتینیو به در‌های خروجی باشگاه بارسلونا بسیار نزدیک شده است و به به احتمال فراوان این آخرین فصل حضور او در نیوکمپ خواهد بود.

پایان یک رویا آبی‌واناری؛ کوتینیو و آرزوهای بر باد رفته
به گزارش فرتاک نیوز،

خریدی که قرار بود بارسلونا را تا چندین سال بی‌نیاز از یک رهبر بازیساز در خط هافبک خود کند و جنجالی‌ترین خرید آنها لقب گرفته بود، خیلی زود از چشم کاتالان‌ها افتاد تا پسر سابق آنفیلد در مسیر رسیدن به رویاهایش خیلی زودتر از حد تصورات شکست بخورد و آینده‌اش تحت الشعاع حضور ناموفقش در بارسللونا قرار بگیرد.

چرا کوتینیو در بارسلونا ناموفق بود؟! او دقیقاً به همان کیفیتی که در لیورپول کار می‌کرد، در میادین برای بارسلونا به میدان می‌رفت و جواب سوال در همین پاسخ است! چرا که او به اندازه درخشش برای لک‌لک‌ها برای خود چارچوب قائل شده بود و متوجه این نبود که گذشته را باید فراموش کند و در نیوکمپ چندین برابر از آنچه که در آنفیلد ظاهر شده بود می‌بایست بدرخشد!

شکست و ناکامی او از حضور در بارسلونا بیش از هرچیزی تاثیر گرفته از تصمیمات خودش بود! او نمی‌تواند از کسی گله‌مند باشد، چرا که بازیکنان بزرگ همواره پس از انتقال به بارسلونا در شرایط جدید و بسیار سختی نسبت به تمام دوران ورزشی خود قرار می‌گیرند، همانند تیری آنری، زلاتان ابراهیموویچ و ... که با وجود داشتن نامی بزرگ هرگز در نیوکمپ موفق نبودند و شرایطی مشابه آنچه که امروز فیلیپه تجربه می‌‌کند را تجربه کردند!

لئو مسی در مسیر شکوفایی کوتینیو کاملاً در کنار او بود در این راه دشوار همین مسئله هم گاهی به پسر برزیلی کاتالان‌ها ضربه‌هایی را وارد کرد! چرا که مسی و تفاوت سطح کارآیی او با کوتینیو در معرض قضاوت قرار می‌گرفت و باعث آن می‌شد تا فیلیپه ضعیف‌تر از آنچه که بود به نظر بیاید و دست‌آخر مدیران باشگاه نیز او را بازیکنی معمولی بنامند و تصمیم به فروشش در تابستان پیش رو به منچسترسیتی و پپ گواردیولا بگیرند! حالا او دیگر در خانه قدیمی، آنفیلد هم جایی ندارد و رویاهایش هم در نیوکمپ بر باد رفته است، بارسلونا همان اندازه که رویایی و شیرین است، به همان اندازه هم می‌تواند ترسناک و ویران‌گر باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان