//
کدخبر: ۱۵۹۶ //

به دلیل سرماخوردگی نتوانستم بازی کنم/ صبا مریض است!

به دلیل سرماخوردگی نتوانستم بازی کنم/ صبا مریض است!

قاسم دهنوی درباره علت به میدان نرفتنش در دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: دچار سرماخوردگی شده‌ام و به این دلیل نتوانستم بازی کنم. حتی قبل از شروع بازی برای گرم کردن وارد زمین شدم اما هر کاری کردم نتوانستم بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال صبا در مورد علت باخت تیمش در ثانیه‌های پایانی بازی گفت: ما بی‌تجربگی کردیم، تیم ما مریض است. وقتی تیمی در دقیقه 92 گل می‌خورد طبیعی است که علت آن را بی تجربگی بدانیم. ما در زمان‌هایی که به فکر بازی نیستیم گل می‌خوریم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم ولی نمی‌دانم چرا اینگونه گل می‌خوریم. باید فکری به حال این مسئله بکنیم.

دهنوی درباره شرایط صبا در جدول و اینکه آیا این وضعیت خطرناک نیست عنوان کرد: صد در صد خطرناک است. اگر در 5 بازی آینده نتیجه لازم را کسب نکنیم مطمئنا باید با لیگ خداحافظی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا از سوی باشگاه پولی برای اعضای تیم واریز شده است یا خیر گفت: خیر، فعلا خبری از پول نیست. تا وقتی هم پول نباشد نمی‌شود کاری انجام داد. سال گذشته یک نیم‌فصل خوب را با علی دایی داشتیم. هم پول بود هم امکانات مناسب وجود داشت. پس از آن من به تیم خونه به خونه رفتم و می‌خواستم در این تیم بمانم که نشد. این هم از شانس من است که هر چند وقت یک بار باید در تیمی بازی کنم که مشکل مالی دارد.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان