//
کدخبر: ۱۵۹۴۶۵ //

۲۵ پروژه خیرساز حوزه ورزش تا پایان سال به بهره برداری می رسد

وزیر ورزش از بهره برداری ۲۵ پروژه خیرساز حوزه ورزش تا پایان سال در کشور خبر داد.

۲۵ پروژه خیرساز حوزه ورزش تا پایان سال به بهره برداری می رسد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود سلطانی فر شامگاه پنج شنبه در دومین همایش تجلیل از قهرمانان حامیان ورزش کاشان اظهار داشت: در ابتدای موضوع برجام همه دنیا علیه ما بود اما امروز آمریکایی ها با اکثر کشورهای اروپایی و آسیایی درگیر شده است و امیدواریم همانطور که در گذشته گردنه های سخت را پشت سر بگذاریم این برهه از زمان را نیز پشت سر می گذرانیم.

وی ضمن اشاره به نزدیک بودن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی افزود: کشور ایران در ۱۶ دوره از المپیک شرکت کرده و نتیجه آن کسب ۲۰ مدال طلا، ۲۰ نقره و ۲۹ مدال برنز بوده است که چهار مدال طلای آن قبل انقلاب و مابقی بعد از انقلاب کسب شده است.

وزیر ورزش وجوانان با بیان اینکه فضاهای ورزشی ساخته شده طی چهل سالگی انقلاب شش برابر قبل از انقلاب بوده است، ابراز داشت: با تکمیل پروژه های در دست احداث میزان فضاهای ورزشی ساخته شده به ۹ برابر قبل از انقلاب می رسد و این مهم نتیجه تلاش تمامی مسئولان در طول چهل سال انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه ۳۲۱ پروژه توسط خیران ورزشی ساز در کشور در حال ساخت است، گفت: از این تعداد ۲۵ پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد و بر همین اساس نیز این حرکت خودجوش و فعالی که در کاشان به وجود آمده غنیمت است.

سلطانی فر ضمن اشاره به سالن سه هزار نفری والیبال کاشان افزود: این پروژه ۱۰ سال است که متوقف شده و ترتیبی می دهیم از سال ۹۸ آغاز و تا دو سال آینده تکمیل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان