//
کدخبر: ۱۵۵۹۷۱ //

جشنواره شعر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد

جشنواره شعر ارومیه با محوریت تاریخ، مفاخر، میراث فرهنگی و معنوی ارومیه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.

جشنواره شعر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 جشنواره شعر ارومیه با محوریت تاریخ، مفاخر، میراث فرهنگی و معنوی ارومیه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شامگاه پنج شنبه 6 دی ماه به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی آذربایجان غربی شهر برگزار شد که شرکت کنندگان تا 27 آذر ماه فرصت داشتند تا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

نخستین دوره این جشنواره در دو بخش ترکی و فارسی با شرکت شاعران آذربایجان غربی و ارومیه و حضور چهره‌های سیاسی و فرهنگی برپا شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی آذربایجان غربی در شروع این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است که با همکاری حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

جشنواره شعر ارومیه با محوریت تاریخ، مفاخر میراث فرهنگی و معنوی ارومیه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد.

یعقوب پوراسد با اشاره به این که استقبال خوبی از این جشنواره شده است افزود: در طول این 40 سال آذربایجان غربی نقش به سزایی در روند پیشرفتی نظام و انقلاب داشته است در حالی که دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام و انقلاب هستند که خوشبختانه به این موضوع نخواهند رسید.

وی تصریح کرد: قابلیت‌هایی که در طول این 40 سال به دست آورده‌ایم بسیار وصف برانگیز است که می‌توان از  حفظ خاک کشور با اهدای خون شهدا به عنوان مهم‌ترین موضوع یاد کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در پیش‌رو داریم و موضوعی که دشمن دنبال می‌کند سرنگونی نظام و انقلاب ماست که به این هدف خود نخواهند رسید.

نادر قاضی پور بیان کرد: شاعران ایران زمین نیز باید در راستای انقلاب و اهداف آن گام بردارند تا خاری بر چشم دشمنان کرد.

همچنین در حاشیه این جشنواره نیز موسیقی‌های آذربایجانی توسط هنرمندان اجرا شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۹۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان