//
کدخبر: ۱۵۷۲۱۰ //

اگر برانکو موافق باشد دوست داریم طارمی به پرسپولیس بازگردد

سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مورد بازگشت مهدی طارمی به تیم، سرمربی تصمیم گیرنده است و اگر برانکو موافق باشد همه ما هم دوست داریم این اتفاق رخ دهد.

اگر برانکو موافق باشد دوست داریم طارمی به پرسپولیس بازگردد
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدجلال حسینی در حاشیه مراسم افتتاح مراسم فوتبال سرخابی در حضور خبرنگاران گفت: هدف‌ از تاسیس این آکادمی این است که بازیکنان مستعد را از لحاظ فنی و مهمتر از آن اخلاقی در این آکادمی پرورش دهیم. امیدواریم که بتوانیم در این کار موفق عمل کرده و بازیکنان خوبی را تحویل فوتبال کشورمان دهیم.

وی افزود: امیدوارم تمرینات پرسپولیس هر چه زودتر شروع شود و همه مشتاق هستند تا تمرینات را شروع کنیم چرا که کار سختی را پیش‌رو داریم.

کاپیتان پرسپولیس با تمجید از هوداران این تیم خاطرنشان کرد: ما یک نیم فصل خیلی خوب را سپری کردیم و هواداران در این مدت به بهترین شکل از ما حمایت کردند. از همه آنها تشکر می‌کنیم و می‌دانیم که در نیم فصل دوم تیم‌های مدعی با قدرت تمام راهی مسابقات شده و همچنین بازی‌های سختی در لیگ قهرمانان داریم که باید از هر حیث خودمان را آماده بازی‌ها کنیم. در کنار این مسئله امیدوارم بازیکنان جدید هم بدانند به چه تیم بزرگی پیوسته‌اند و تلاش کنند تا موفق باشند.

حسینی درخصوص همکاری‌اش در کنار مهدی رحمتی نیز یادآور شد: با مهدی یک کار خوب را شروع کردیم. هر چند که من و او سخت درگیر مسابقات و تمرینات تیم‌های خود هستیم اما همه هدف‌مان این است که مدرسه فوتبال خوبی را داشته باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی در واکنش به حضور تیم ملی در جام ملت‌ها، تصریح کرد: بازی در جام‌جهانی و جام ملت‌ها سخت است چرا که همه تیم‌های ملی با تمام قدرت‌شان در مسابقات این چنینی شرکت می‌کنند. در تیم ملی همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند، از بازیکن گرفته تا کادرفنی و من برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعا حضور در نیمه نهایی جام ملت‌ها باید برای تیم ملی آرزو باشد؟ گفت: ما در مرحله گروهی کار چندان سختی نداریم. البته نمی‌خواهم بگویم کار تیم ملی راحت است چرا که اصلا بازی راحت در جام ملت‌ها نداریم. در ادامه راه هم قطعا کار سختی پیش‌روی تیم ملی خواهد بود.

سیدجلال در پایان راجع به اینکه آیا موافق بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس است و اگر برانکو از این موضوع استقبال کند واکنش بازیکنان چه خواهد بود؟ عنوان کرد: در مورد بازگشت مهدی طارمی به تیم، سرمربی تصمیم گیرنده است و اگر برانکو موافق باشد همه ما هم دوست داریم این اتفاق رخ دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۲۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان