//
کدخبر: ۱۴۸۰۰۹ //

دیدار کاپیتان پرسپولیس با مدیرعامل برای پایان تنش

سیدجلال حسینی دقایقی پیش با حضور در باشگاه با حمیدرضا گرشاسبی به گفتگو پرداخت.

دیدار کاپیتان پرسپولیس با مدیرعامل برای پایان تنش
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس بعد از پایان دیدارهای فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که با نائب قهرمانی سرخ‌ها همراه بود، طی روزهای اخیر حواشی زیادی را دنبال کرده است. از بحث تغییرات در مدیریت تا مشکلات مالی و ...

مشکلات مالی باعث شد تا تمرین امروز سرخپوشان با تصمیم بازیکنان و هماهنگی  متوقف شود تا بازیکنان در گفتگو با مدیران تیم بتوانند به این بحث بپردازند. حمیدرضا گرشاسبی علیرغم ارائه گزارش سالانه خود که در آن قید شده نزدیک به 70 میلیارد سپرده برای باشگاه به جا گذاشته است، همچنان نتوانسته انتظارات بازیکنان و پرداختی آنها در این فصل را پرداخت کند.

دیگر موضوعی که باعث شد تا بازیکنان امروز به تمرین نپردازند، بی توجهی مسوولان باشگاه به مسائل تیم بود. سرخپوشان علیرغم مشکلاتی که پشت سر گذاشته‌اند با برنامه عجیب و فشرده سازمان لیگ مواجه شده اند و این باعث مصدومیت آنها شده و بی توجهی و عدم اعتراض لازم از سوی باشگاه نارضایتی بازیکنان را در پی داشته است.

سیدجلال حسینی بعد از ماجرای توقف تمرین ریکاوری امروز تیمش، دقایقی پیش با حضور در باشگاه با مدیران تیم به گفتگو نشست. در این گفتگو طرفین در خصوص مشکلات مالی و اعتراضاتی که بازیکنان به عوامل پشتیبانی تیم داشتند به گفتگو پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان