//
کدخبر: ۱۵۶۴۰۷ //

کی‌روش در برابر استقلال قرار گرفت

اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال در ادعایی جنجال برانگیز مدعی شده است که خط خوردن نام سید‌حسین حسینی از لیست نهایی به هیچ عنوان فنی نبوده است.

کی‌روش در برابر استقلال قرار گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیدحسین حسینی که همواره یکی از بازیکنان محبوب کارلوس کی‌روش بوده است، در آخرین لیست اعلامی تیم ملی از سوی این مربی پرتغالی برای تورنمنت حساس جام ملت‌های آسیا2019 کنار گذاشته شد تا پیام نیازمند جویای نام جایگزین وی شود، این تنها شوکی نبود که فوتبال ایران به خود وارد شده دید! چرا که خط خوردن نام محمدرضا خانزاده، کم از کنار گذاشته شدن حسینی نداشت!

ساعاتی پیش اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال در ادعایی جنجالی مدعی شد که به هیچ عنوان خط خوردن دروازه‌بان استقلال از لیست نهایی تیم ملی فنی نبوده است و دلیل آن را درک نمی‌کند، چرا که حسینی در اوج آمادگی قرار داشته است؛ این ادعا در حالی مطرح می‌شود که کی‌روش حتی در زمان نیمکت نشینی حسینی، او را به تیم ملی دعوت می‌کرد و ستاره پرحاشیه استقلال را دروازه‌بان محبوب خود می‌دانست.

اینکه استناد نامداری بر مطرح‌سازی این ادعا چه بوده است را باید از شخص او جویا شد، اما آنچه که در ظاهر مشخص است و از کی‌روش به یاد داریم، این است که هرگز سرمربی تیم ملی به ستاره‌های محبوب خود وفادار باقی نمانده و به یکباره راه خود را از آنها با وجود حمایت‌های شدیدی که در گذشته داشته است، جدا می‌کند! همانند استیون بیت آشور، دانیل داوری، سیدجلال حسینی و امروز هم خانزاده و حسینی و قطعاً در آینده‌ای نزدیک‌تر بازیکنانی تحت حمایت او که امروز با انتقاداتی روبرو هستند! بله کی‌‌روش رفیق نیمه راه محبوب‌ترین‌های خود است!

آنچه که در این سال‌ها از کی‌روش در انتخاب‌هایش به عنوان تجربه به جای مانده است، اینگونه می‌باشد که انتخاب اول او برای خط دروازه، علیرضا بیرانوند و انتخاب دومش هم امیر عابدزاده است! حسینی همواره نفر سوم دروازه تیم‌ملی بوده که احتمالاً این بار آقای جنجالی ترجیح داده است تا فرصت نیمکت نشینی و آشنایی با فضای تورنمنت‌های بزرگ را به پیام نیازمند بدهد؛ در آینده‌ای نزدیک‌تر اگر کی‌روش بازهم چنین رفتاری را با بازیکنان استقلال صورت دهد، جبهۀ دیگری در برابر او ایجاد خواهد شد و اتحادی بزرگ از سوی سرخآبی‌ها در نقد سرمربی تیم ملی ایجاد خواهد شد و شاید آقای سرمربی فراموش کرده است که دستش را در لانه زنبور می‌کند!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان