//
کدخبر: ۱۵۵۸۸۴ //

کی‌روشی که هیچ وقت ندیدیم، سرحال‌تر از همیشه!

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران تمرینات صبح امروز را با حال بسیار خوب و سرحال شروع کرد. اوضاعی که همه را برای کسب موفقیت بزرگی امیدوار می‌کند.

 کی‌روشی که هیچ وقت ندیدیم، سرحال‌تر از همیشه!
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز دومین تمرین تیم ملی با ۲۳ بازیکن نهایی انتخاب شده برای جام ملت‌های آسیا برگزار شد و کاروان کامل تیم ملی آخرین دستورات تاکتیکی را تحت نظر کارلوس کی‌روش و کادر فنی‌اش انجام دادند.

اما در تمرین امروز صحنه‌ای رخ داد که کمتر دیده بودیم. مرد پرتغالی نیمکت تیم ملی ایران که به جدی بودن و داشتن دیسیپلین خاص مشهور است تمرین امروز را بسیار سرحال و بشاش آغاز کرد. او که شب گذشته آخرین صحبتش را هم در صفحه مجازی خود منتشر کرده بود با چهره‌ای خندان در تمرین حاضر شد و در بعضی صحنه‌ها با عوامل تیم ملی شوخی هم انجام می‌داد تا نشان دهد برای افتخارآفرینی در جام ملت‌ها آماده است.

به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش تمامی مشکلات و کدورت‌های موجود را کنار گذاشته و به قول خودش، تمام تمرکز او و بازیکنانش بر روی موفقیت تیم ملی است. دیدن حال فعلی مرد پرتغالی و تک تک بازیکنان تیم ملی بارقه‌های امید را در دل ایرانیان زنده می‌کند. حالا یکی از نسل‌های طلایی ایران با کی‌روش پا به امارات می‌گذارد و می‌تواند با اتحاد کامل و روحیه‌ای مثال زدنی طلسم ۴۴ ساله قهرمانی را خورد کند و نام ایران را به عنوان پرافتخارترین کشور قاره کهن بار دیگر مطرح کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان