//
کدخبر: ۱۵۵۱۰۱ //

پیام فرشاد به باشگاه پرسپولیس ؛ لژیونر پشیمان شده خواستار بازگشت به پرسپولیس است!

فرشاد احمدزاده هافبک سابق پرسپولیس خواستار بازگشت به این تیم شده است.

پیام فرشاد به باشگاه پرسپولیس ؛ لژیونر پشیمان شده خواستار بازگشت به پرسپولیس است!
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای فصل اوضاع برای فرشاد احمدزاده در اسلاسک‌ وروسلاو بر وفق مراد بود اما هر چه گذشت، وضعیت این هافبک ایرانی بد و بغرنج‌تر از قبل شد. فرشاد احمدزاده که بعد از جدایی از پرسپولیس پا به لیگ لهستان گذاشته بود، در همان ابتدا و در روز تساوی ۳ بر ۳ اسلاسک مقابل زاگلیبی‌سوسنوویچ گل زد تا مورد توجه سرمربی‌اش قرار بگیرد. تعریف و تمجیدها از احمدزاده آغاز شد اما کمتر کسی فکر می‌کرد در پایان هفته شانزدهم، نام او در فهرست سیاه سرمربی اسلاسک قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده کم‌کم از ترکیب ثابت دور شد و روی نیمکت ذخیره‌ها نشست. او تا امروز ۱۲ بازی برای اسلاسک انجام داده که فقط ۵ تا از آن‌ها از ابتدا بوده و در باقی بازی‌ها احمدزاده از روی نیمکت به زمین رفته و برای اسلاسک بازی کرده. آمار احمدزاده هم این موضوع را اثبات می‌کند. او روی هم ۱۲ بار برای اسلاسک بازی کرده و ۷۲۱ دقیقه در زمین حاضر شده است. حاصل تلاش فرشاد هم تنها یک گل بوده و یک پاس گل؛ همان گلی که در نخستین بازی به ثمر رساند.

حالا و پس از دعوت پر سر وصدای فرشاد احمدزاده به تیم ملی برخی شنیده ها حاکی از آن است که او خواستار بازگشت به پرسپولیس است و پیام هایی را در این باره برای باشگاه فرستاده است،حالا باید منتظر ماند و دید پرسپولیسی ها به این موضوع چه واکنشی نشان خواهند داد. این در حالی است که موضوع برگشت طارمی به جمع سرخپوشان این روزها بر سر زبانها افتاده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان