تاریخ انتشار: 1397/10/03 12:25
کد خبر: 116506

24 ساعت پر استرس و هیجان انگیز تا اعلام لیست نهایی کی روش!

دو بازیکن پرسپولیسی اردوی تیم ملی امیدوارند در نهایت سهمیه حضور در لیست تیم ملی در جام ملت‌ها را از آن خود کنند.
 24 ساعت پر استرس و هیجان انگیز تا اعلام لیست نهایی کی روش!

24 ساعت دیگر لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها اعلام خواهد شد و نفرات مدنظر کارلوس کی روش برای حضور در امارات معرفی می‌شوند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی که همواره نشان داده سورپرایزهای ویژه‌ای برای لیست خود دارد، 24 ساعت پر استرسی را در اردوی تیمش شکل داده تا آنها آخرین امیدهای خود برای باقی ماندن در جمع ملی‌پوشان را دنبال کنند.

علی علیپور و احمد نوراللهی دو بازیکنی هستند که اولین حضور احتمالی خود در تورنمنتی معتبر را برنامه ریزی می‌کنند. دو بازیکنی که در جمع شاگردان برانکو تا فینال آسیا راه یافتند و اکنون امیدوارند این مسیر را به همراه تیم ملی نیز در جمع بزرگان قاره دنبال کنند.

احمد نوراللهی که برای دستیابی به این رویا حضور در تراکتورسازی و دریافت کارت پایان خدمت را با پروسه‌ای طاقت فرسا دنبال کرد، در بازگشت به جمع پرسپولیسی‌ها با پیراهن شماره 8 این تیم نمایش موفقی در لیگ قهرمانان آسیا داشت تا اکنون با نظر مثبت کی روش در جمع اردونشینان تیم ملی حضور یابد و کورس بزرگی برای بقا در لیست استارت بزند.

نوراللهی برای باقی ماندن در لیست کارلوس کی‌روش باید با علی کریمی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی رقابت کند و باید دید در نهایت قادر است بلیت حضور در امارات را به دست بیاورد یا خیر.

علیپور دیگر سهمیه پرسپولیس در این اردو محسوب می‌شود. آقای گل فصل گذشته فوتبال ایران نیز سخت‌ترین رقابت را برای حضور در لیست نهایی تیم ملی خواهد داشت. او که در این فصل با ثبت 6 گل زده همچنان مدعی دستیابی به عنوان آقای گلی محسوب می‌شود، به عنوان تنها مهاجم لیگ داخلی به اردو دعوت شده است. رقابت او با سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاریفرد و کاوه رضایی نیز تا دقایق پایانی ادامه خواهد داشت و باید دید کی‌روش در نهایت او را به امارات خواهد برد یا خیر.

در لیست فعلی تنها علیرضا بیرانوند از حاشیه امنیت مناسب برای حضور در امارات برخوردار است و دو سهمیه دیگر این تیم 24 ساعت پر استرس و هیجان انگیز را تا اعلام لیست دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس در دوره‌هایی که کارلوس کی‌روش در تورنمنت‌های مختلف هدایت تیم ملی را برعهده داشت، در جام جهانی برزیل حسین ماهینی و رضا حقیقی دو سهمیه پرسپولیس بودند. در جام جهانی روسیه نیز علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو سهمیه پرسپولیس را شکل دادند. در جام ملت‌های استرالیا هیچ سهمیه‌ای از آن پرسپولیس نشد و اکنون در جام ملت‌های امارات در شرایطی که سه ستاره این تیم در کورس نهایی حضور دارند باید دید کدامیک قادر به کسب سهمیه خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bp959

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورعلی گنجی خیال کی روش را راحت کرد!