//
کدخبر: ۱۵۵۰۱۶ //

پرسپولیسی ها خواستار بازگشت محبوب برانکو

این مدیر به شدت مورد علاقه برانکو می باشد هواداران پرسپولیس با زدن هشتگ: #پیروانی_باید_برگرده؟ در اینستاگرام خواستار حضور وی در پرسپولیس شدند.

پرسپولیسی ها خواستار بازگشت محبوب برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهایی که پرسپولیس در بن‌بست نقل و انتقالاتی قرار گرفته این سوال نزد هواداران مطرح است که چرا حسین خبیری که در جذب ترابی، شریفی نقش اصلی را ایفا کرد و در جذب رفیعی و شیری هم تاثیرگذار بود به راحتی از بدنه مدیریتی باشگاه کنار رفت؟ به راستی این روزها عرب در شرایطی که همه اعضای هیات مدیره جز کاشانی به دلیل بازنشستگی کنار رفته‍‌اند جز خمارلو چه فرد یا افرادی را در کنار خود می‌بیند و اصولا آیا قنبرپور در ماجرای نقل و انتقالات فعال است یا همچون نرفتن به مالزی برای قرعه کشی لیگ قهرمانان به بازی گرفته نمی‌شود؟!

حال که روغنی، حاجی‌بیگی و گرشاسبی کنار رفته‌اند و خبیری هم به درب خروجی هل داده شده آیا از تجربه امثال امام‌وردی قدیمی‌ترین کارمند باشگاه که در چارت، معاون ورزشی باشگاه است یا امثال ابراهیم فتاحی دبیر سایت باشگاه و روزنامه‌نگار قدیمی بهره‌ای برده می‌شود یا اینکه امورات باشگاهی به عظمت پرسپولیس که چندی قبل فینالیست آسیا بوده در دو سه نفر خلاصه شده است؟!

و مهم‌تر از همه این‎ها اینکه چرا وقتی مدیری پرافتخار با کارنامه‌ای درخشان و فوق‌العاده محبوب همچون افشین پیروانی که تبرئه شده نباید به عرصه بازگردد؟ بازگشت او منافع چه کسانی را به خطر می‌اندازد که از خواسته، منفعت و مصلحت تیمی به محبوبیت پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا مهم‌تر است؟ آیا پرسپولیس در نیم‌فصل دوم که جنگ روانی با توجه به استارت آن از سوی قلعه‌نویی‌ها حرف اول را می‌زند پیش از هر زمانی به شجاعت و درایت و مدیریت پیروانی احتیاج ندارد؟! آیا این همه هوادار بی‌دلیل است که هشتگ می‌زنند: #پیروانی_باید_برگرده؟

آیا پرسپولیس در فصل کاشت زمستانی چیزی هم می‌کارد که نیم‌فصل دوم منتظر بهره بردن از آن باشیم؟ هواداران پرسپولیس وقتی امکان جذب هیج بازیکنی وجود نداشت در پی جدایی محرمی، احمدزاده، امیری، مسلمان و طارمی دل به جذب ترابی، رفیعی، شیری و شریفی و اضافه شدن آنها در نیم‌فصل دوم دل خوش داشتند و حال آیا باید بار دیگر همچنان به آن خریدها دلخوش کنند؟

آیا می‌شود باشگاه بگوید که برای نیم‌فصل چه گام‌هایی در نقل و انتقالات برداشته؟ می‌شود بگویید در پس پرده چه می‌گذرد که هیچ خبری نیست که بشود کمی تا قسمتی به آن دل خوش داشت؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان