//
کدخبر: ۱۵۴۹۲۴ //

رامین رضاییان! لطفاً خودت باش و پشت کی‌روش پنهان نشو

حمله رامین رضاییان به همبازیان قدیمی خود به بهانه حمایت از تیم ملی بیشتر بوی تسویه حساب شخصی می‌دهد چرا که...

رامین رضاییان! لطفاً خودت باش و پشت کی‌روش پنهان نشو
به گزارش فرتاک نیوز،

  رامین رضاییان محبوب‌ترین بازیکن تیم ملی ایران (از نگاه کارلوس کی‌روش) این روزها دیگر خود را صاحب‌نظر اصلی هر اتفاقی می‌داند و تبدیل به زبان سرمربی خود شده است و هنگامی که کی‌روش هم سکوت کرده است، او جنجال‌سازی می‌کند و به یاد کارلوس می‌آورد که باید بیانیه بدهد و میدان جنگ را دوباره شلوغ کند.

سروش رفیعی همبازی قدیمی رامین رضاییان در پرسپولیس، هدف اصلی حملات آقای مغرور بود! رامین به طرزی زشت و زننده رو در روی سروش ایستاد و از جمله‌های تندی علیه او استفاده کرد تا عملاً نشان بدهد که پای یک تسویه حساب در میان است، نه حمایت از تیم ملی ایران!

-437549.jpg

سروش رفیعی

نه رفیعی و بلکه هیچ منتقدی دیگر هرگز مجاز نخواهد بود که آرزوی ناکامی را برای تیم ملی ایران داشته باشد، با تمام نقدهایی که به کی‌روش وارد است، تمام ایران در زمان رقابت‌های یوزها آن‌ هم در تورنمنتی بزرگ چون جام ملت‌های آسیا یکپارچه می‌بایست به پشت مردان خود بایستند و با جان دل حمایت خود را از پرچم مقدس کشور به تصویر بکشند، این اتفاق از سوی بزرگ‌ترین منتقدین تیم ملی نیز رعایت می‌شود، حال اینکه رامین رضاییان و کی‌روش و دوستانش چگونه بر توهم بزرگ آرزوی ناکامی تیم ملی به بزرگان فوتبال توهین می‌کنند، جای بحث و سوال است!

رفیعی به دلیل اینکه به تیم ملی دعوت نمی‌شود می‌تواند انتقادهایی را مطرح کند، او یک بازیکن است، یک سرباز وظیفه چون رامین رضاییان! اما رامین حد و حدود خود را به نظر می‌رسد درست نمی‌داند! شاید او قصد داشته است بابت تمام حمایت‌های کی‌روش که در این سال‌ها با وجود تمام انتقاداتی که علیه او مطرح می‌شد، صورت می‌داد، به نوعی راه جبران محبت را در پیش گرفته باشد! اما آیا رضاییان که یک سرباز وظیفه معمولی محسوب می‌شود در جایگاهی می‌باشد که چنین واکنشی را نشان بدهد؟ مگر تیم ملی ایران و یا فدراسیون افرادی بزرگ‌تر  را نداشته است که رامین خود را رهبر جنگ‌های روانی نشان می‌دهد؟

رامین احتمالاً فراموش کرده است که از کجا به کجا رسیده است! او همین امروز نیز با حمایت کی‌روش در چنین جایگاه بزرگی ایستاده است، چرا که اگر کی‌روش نباشد، مطمئناً ستاره‌هایی با منش و کیفیت بهتر لایق حضور فیکس در تیم ملی خواهند بود! پنهان شدن پشت نام کی‌روش برای چند اردوی بیشتر و پشت کردن به هواداران و دوستان قدیمی در خاطرات سرخ‌ها و فوتبال ایران باقی خواهد ماند!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان