//
کدخبر: ۱۵۴۴۸۰ //

کرانچار: بازیکنان من بچه نیستند!

تیم ملی امید ایران در دیداری دوستانه موفق شد سوریه را با نتیجه 3 _ 1 شکست دهد.

کرانچار: بازیکنان من بچه نیستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 زلاتکو کرانچار پس از برتری سه بر یک تیم فوتبال امید ایران مقابل سوریه در دیداری دوستانه اظهار داشت: در مسابقه امروز برخلاف دیدار قبلی بازی روان‌تری را ارائه کردیم و خلاقیت بیشتری داشتیم. حتی پس از آنکه گل اول را دریافت کردیم، بازیکنان دست از اجرای دستورات تاکتیکی نکشیدند و سعی کردند همه دستورات را اجرا کنند. ما به لحاظ تاکتیکی از اول تا آخر بازی بر حریف مسلط بودیم. در مجموع از هر دو مسابقه دوستانه‌ای که داشتیم، راضی هستم.

وی درباره استفاده از مجموعه پِک گفت: ما در دور نخست تمرینات و تا اردوهایی که تاکنون داشته‌ایم، با توجه به اینکه بازیکنان به واسطه حضور در لیگ آماده بودند، نیازی نبود که از پِک استفاده کنیم، اما از این به بعد که وقفه لیگ وجود دارد، قطعاً از پِک استفاده خواهیم کرد. آنجا ملک خصوصی هیچ‌کس نیست و متعلق به همه تیم‌های ملی مردان و بانوان ایران است. ما باید خودمان را آماده حضور در دور دوم مقدماتی المپیک کنیم.

سرمربی کروات تیم فوتبال امید درباره شانس صعود تیمش به المپیک 2020 بیان کرد: قطعاً همه ما میل زیادی به رسیدن به این هدف داریم. هم بازی‌های دوستانه قبل از بازی‌های آسیایی، هم مسابقات برگزار شده در این بازی‌ها و هم بعد از آن نشان می‌دهد که بازیکنان این اشتیاق را دارند. آنها بچه نیستند، بلکه افراد بالغی هستند که میل زیادی برای برآورده کردن آرزوی مردم دارند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۴۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان