//
کدخبر: ۱۳۶۰۰۹ //

نارضایتی شدید کرانچار از شرایط اردوی تیم ملی امید

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: سازماندهی تمرینات‌مان موفق بوده است.

نارضایتی شدید کرانچار از شرایط اردوی تیم ملی امید
به گزارش فرتاک نیوز،

زلاتکو کرانچار پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال امید گفت: سازماندهی تمرینات‌مان موفق بوده، اما ترتیب دادن شرایط مسابقاتی در سطحی که باید برای تیم امید باشد، خوب نبوده است. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم، اما شرایط در حد تیم فوتبال امید نبود. با این وجود سعی کردیم بازیکنان را به هم نزدیک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ادامه داد: امیدوارم در ماه نوامبر، بتوانیم علاوه بر تمرینات، بازی هم برگزار کنیم، چون برگزاری مسابقات بین‌المللی بخش حیاتی را تشکیل می‌دهند. به واسطه آن، بازیکنان می‌توانند پاسخ دهند چقدر برای اجرای تاکتیک‌ها آماده هستند. با اردوی فعلی می‌توان کنار آمد، اما امیدوارم در اردوی بعدی چنین اتفاقی نیفتد و بتوانیم بازی برگزار کنیم.

کرانچار تصریح کرد: تمرینات بازیکنان با وجود اشتباهاتی که داشتند، خوب بود. نحوه تمرین کردن و نظم‌شان خوب بود و همین انتظارات را در اردوهای بعدی داریم. آنها باید به سطحی برسند که نیاز داریم تا برای بازی‌های مقدماتی  المپیک آماده شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اردوی بعدی تیم فوتبال امید با همین تعداد بازیکن برگزار می‌شود، عنوان کرد: نه، از این پس تعداد نفرات کم می‌شود. اولویت با بازیکنانی است که وضعیت باکیفیتی داشته باشند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان