//
کدخبر: ۱۵۴۲۰۸ //

نگرانی هواداران از خودسری شفر در بازار نقل و انتقالات

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که وینفرد شفر برخلاف آنچه در ظاهر کار نشان می دهد ، برای جذب مهره های خود در فصل نقل و انتقالات بدون مشورت لازم با کمیته فنی خودسرانه به دنبال جذب مهره های مورد نظرش است .

نگرانی هواداران از خودسری شفر در بازار نقل و انتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

نیم‌فصل اول لیگ برتر تمام شد و استقلال از جمله تیم‌هایی است که در مهلت نقل و انتقالات زمستانی قطعاً حضوری فعال خواهد داشت.

در واقع کار این تیم در عرصه فوق چند روزی است که شروع شده، چون الحاجی گرو و مارکوس نیومایر رفته‌اند و از طرفی داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان دوباره استقلالی شده‌اند.

جدا از این نفرات، قطعاً وینفرد شفر دنبال جذب یکی، دو بازیکن دیگر هم هست و حتی بحث بر سر آن است که چند بازیکن کنونی هم احتمالاً از استقلال می‌روند تا راه برای حضور نفرات جدید هموار شود.

اما نکته مهم شاید این باشد که سرمربی استقلال برای تکمیل پازل خودش فقط به فهرست نفراتی که مدنظر خودش است، تکیه کرده و نه تنها کاری به کار کمیته فنی ندارد، بلکه اصلاً در این مورد با آن‌ها مشورت هم نمی‌کند.

البته شاید به طور نمادین و سمبلیک جلساتی میان طرفین برگزار شود، ولی منابع آگاه تأکید دارند که شفر بدون توجه به کمیته فنی، خودش برای یارگیری لیست داده است. فهرستی که قطعاً کمیته فنی حتی اگر هم در جریان آن قرار گرفته باشد، به مراتب دیرتر از فتحی متوجه آن شده است.

این اما با توجه به اتفاقاتی که در آغاز فصل هم در قضیه جذب الحاجی گرو و نیومایر شاهد آن بودیم نگرانی هایی را برای هواداران استقلال رقم زده است ، چراکه هواداران ، بیم این را دارند که شفر با توجه به نداشتن شناخت کافی از بازیکنان لیگ برتر ایران اقدام به جذب مهره هایی کند که در نهایت استقلال مجبور شود همچون نیومایر و الحاجی گرو عذر آنها را بدون برداشت کمترین نفع لازم بخواهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان