//
کدخبر: ۱۵۴۰۹۳ //

بمب های پر سرو صدای استقلال در آستانه انفجار

استقلال که پیش از شروع فصل تعدادی از مهره‌های مهم و کلیدی‌اش را از دست داد و در ادامه هم برخی نفرات تازه جذب شده نتوانستند آنطور که باید و شاید جای خلی نفرات پیشین را پر کنند، حالا وینفرد شفر خواستار جذب نفرات جدیدی برای تیمش شده است.

بمب های پر سرو صدای استقلال در آستانه انفجار
به گزارش فرتاک نیوز،

با شروع فصل نقل و انتقالات بازار گمانه زنی‌ها در خصوص نفرات جدید تیمها نیز آغاز شده است . استقلال که پیش از شروع فصل تعدادی از مهره‌های مهم و کلیدی‌اش را از دست داد و در ادامه هم برخی نفرات تازه جذب شده نتوانستند آنطور که باید و شاید جای خلی نفرات پیشین را پر کنند، حالا وینفرد شفر خواستار جذب نفرات جدیدی برای تیمش شده است. در همین راستا استقلال قصد دارد با تقویت تیمش نیم فصل دوم را بهتر پیش ببرد تا به اهدافی که مدنظرش است دست یابد.

اما گمانه‌زنی در خصوص نفرات مدنظر استقلال و شفر هم جای ویژه‌ای در بین اخبار این روزها باز کرده است تا جایی که هر روز از یک بازیکن برای پیوستن به استقلال یاد می‌شود هرچند که مسئولان این تیم تاکید دارند تا نهایی شدن جذب یک بازیکن تمایلی به رسانه‌ای کردن اخبار ندارند و می‌خواهند تا به دور از هیاهو لیست دلخواه سرمربی این تیم را پیگیری کنند. نکته مهم اینکه شفر همانند قبل در لیستش از تعدادی از بازیکنان به عنوان اولویت اول یاد کرده و در صورتی که جذب این اولویت‌ها محقق نشود مذاکره با نفرات اولویت دوم لیست انجام خواهد شد.

لیست ورودی های پر سروصدا

شنیده می‌شود در لیست ورودی‌های جدید استقلال، شفر نفرات نامداری را برای پیوستن به تیمش لحاظ کرده است. استقلال در فاز هجومی در نیم فصل اول همواره با انتقاداتی از سوی پیشکسوتان این تیم همراه بود و برای رفع این مهم، شفر گزینه‌هایی را مطرح کرده است.

بمب نقل و انتقالاتی از قبرس می آید؟

در فاز هجومی ظاهرا اصلی‌ترین گزینه استقلال رضا قوچان‌نژاد است، بازیکنی که این روزها در لیگ قبرس توپ می‌زند و یکی از بهترین مهاجمان تیم ملی ایران در سالهای اخیر بوده است که پس از خداحافظی از تیم ملی، از لیگ هلند نیز جدا و به آپوئل قبرس پیوست.

یاران سفر کرده، برمی گردند؟

دیگر گزینه‌های مدنظر آبی پوشان تهرانی، امید نورافکن و سرور جپاروف دو بازیکن پیشین استقلال هستند که در پایان فصل قبل از این تیم جدا شدند. نورافکن در شارلروا نتوانست آنطور که میخواست پیش برود و جپاروف هم که با استقلال روزهای درخشانی داشت تمایل به بازگشت دارد. از سوی دیگر شفر، به هر دوی این نفرات اعتقاد دارد و شنیده می شود احتمال بازگشت این دو، بسیار بالاست.

یک خارجی فوق خوب!

اما استقلال برای جایگزینی بازیکنان خارجی جدا شده‌اش، به دنبال یک بازیکن خارجی خوب نیز هست. ظاهرا استقلالیها تاکید دارند تنها در صورتی بازیکن خارجی جدید جذب کنند که او و عملکردش فوق العاده باشد در غیر اینصورت بستن قرارداد دلاری و … به واسطه مشکلاتی که در بسیاری از موارد بازیکنان خارجی متوجه فوتبال ایران کرده اند، چندان در اولویت کاری مسئولان باشگاه نیست.

اما از چند روز قبل از لاسینا ترائوره به عنوان یکی از نفرات مدنظر استقلالی ها نیز در اخبار یاد می شود. او که از موناکو به طور قرضی به آمیان پیوسته بود حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود. البته مسئولان باشگاه استقلال واکنشی به این خبر نداشته‌اند و باید دید این بازیکن در نهایت به لیگ ایران می آید؟

یک لژیونر دیگر در لیست است

مرتضی پورعلی گنجی هم یکی از گزینه های احتمالا نه چندان جدی استقلالی هاست. او که در یوپن اتریش توپ می زند ظاهرا یکی از نفراتی است که در صورت پیوستن به استقلال در خط دفاعی این تیم کمک حال استقلالی ها خواهد بود. پورعلی گنجی بارها عنوان کرده تمایلی برای بازی در ایران ندارد و از طرفی علاقه‌‌اش به پرسپولیس را هم علنی کرده و بعید است او استقلالی شود.

آنها که می روند

از جمله بازیکنانی که شنیده می شود به درهای خروجی باشگاه نزدیک هستند میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر است. محمدی‌مهر به دلیل حضور منتظری و غفوری در پست دفاع راست کمتر مورد اعتماد شفر قرار گرقته است و از همین رو احتمال جدایی اش وجود دارد. همچنین سیدحسین حسینی که در مقاطعی از نیمکت نشینی اش ابراز ناراحتی کرده بود با پیشنهاداتی روبرو شده است که شنیده می شود سپاهان یکی از آنهاست. احتمال جدایی جابر انصاری نیز همچنان وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان