//
کدخبر: ۱۵۳۳۹۱ //

بازارگرمی دو ستاره برای فریب دادن برانکو

در آستانه نقل و انتقالات و آغاز فعالیت پرسپولیس چند بازیکن با بازارگرمی قصد فریب سرمربی این تیم را داشتند.

بازارگرمی دو ستاره برای فریب دادن برانکو
به گزارش فرتاک نیوز،

 در طول روزهای گذشته و همچنین در آستانه آغاز  فصل نقل و انتقالات زمستانی شایعاتی پیرامون پیوستن بازیکنان به تیم‌های بزرگ انتشار می‌یابد که خود این شایعات باعث رقم خوردن اتفاقاتی دور از انتظار و پیوستن بازیکنان به تیم‌های دیگر می‌شود.

-876031

حسین مرادمند

در همین راستا شایعات درباره پیوستن دو بازیکن به پرسپولیس بسیار داغ بوده است که گویا به هیچ‌وجه این دو ستاره مدنظر برانکو ایوانکوویچ نیستند و آن‌ها خود می‌خواهند با این بازارگرمی برانکو را فریب داده و به جمع شاگردان این سرمربی کروات اضافه شوند.

مدت‌هاست که نام مهرداد محمدی، مهاجم سرعتی سپاهان به عنوان گزینه اول برانکو برای حضور در دفاع چپ پرسپولیس شنیده می‌شود اما با مشخص شدن لیست ارائه شده به باشگاه در روز گذشته برای خرید بازیکن، نامی از محمدی در این لیست وجود نداشت و بالطبع حضور او در پرسپولیس منتفی است.

-893733

مهرداد محمدی

یکی دیگر از این بازیکنان که اخبار فراوانی درباره حضور او در پرسپولیس به گوش رسید حسین مرادمند، مدافع مستحکم پدیده بود که نام او نیز مانند محمدی در لیست مدنظر برانکو نبوده است. دلالان و اطافیان این دو بازیکن قصد دارند با جوسازی و اخبار رسانه‌ها حضور این دو بازیکن را در پرسپولیس رونق بخشند تا به هدف نهایی خود دست یابند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان