//
کدخبر: ۱۴۲۹۸۳ //

دست ” پرسپولیس ” و ” برانکو ” در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا خالی تر شد

مصدومیت حسین ماهینی دست پرسپولیس و برانکو را بیش از پیش خالی کرد.

دست ” پرسپولیس ” و ” برانکو ” در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا خالی تر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در غیاب حسین ماهینی و با توجه به محرمیت نقل و انتقالاتی سرخ ها می توان گفت که کار تیم پرسپولیس تا حدود زیادی لنگ است و مصدومیت این مدافع چندین تغییر را در پی داشته است؛

شجاع خلیل زاده ناگریز به سمت راست خط دفاع پرسپولیس رفته تا جای خالی ماهینی را پر کند اما بعضا ارسال های ناموفقی دارد. با توجه به انتقال خلیل زاده به سمت راست دفاع، محمد انصاری جای خالی او در عمق دفاع سرخ ها و در کنار سیدجلال را پر کرده و شایان مصلح هم در پست دفاع چپ به میدان می رود.

در دیدا های اخیر پرسپولیس و به خصوص دیدار مقابل کاشیما جای خالی انصاری در سمت چپ دفاع سرخ پوشان بیش از هر زمان دیگری حس شد؛ ژاپنی ها از کم تجربگی مصلح نهایت استفاده را برده و از فضای خالی پشت او توانستند حملات بسیاری را ترتیب دهند و در نهایت به آنچه می خواستند رسیدند.

بعد از مصدومیت حسین ماهینی ، ترکیب دفاعی موفق سرخ ها به هم ریخت و در بازی مقابل کاشیما بعضا مدافعان سردرگم دیده می شدند. با توجه به محرومیت سیامک نعمتی در دیدار برگشت مقابل کاشیما؛ حالا برانکو چاره ای جز استفاده از همان ترکیب دفاعی بازی رفت ندارد و حضور سیامک در دفاع راست منتفی است.

در این اوضاع کمبود بازیکن، مصدومیت ماهینی، شماره ۱۳ و پرسپولیس را با هم عصا به دست کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان