//
کدخبر: ۱۵۳۲۱ //
سعداوی؛

سال ۹۵ اولین سال سرمربی گری ام در لیگ برتر بود اما مادرم را از دست دادم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: «عشق من به فوتبال آنقدر زیاد است که تحت هیچ شرایطی نتوانستم از آن جدا شوم.»

به گزارش فرتاک نیوز،

نعیم سعداوی در سال 95، تلخ و شیرین‌های زیادی را تجربه کرده. او به فوتبال برگشت و کارش را با عنوان سرمربی دنبال کرد اما در کنار آن اتفاقات تلخ دیگری را دنبال کرد که بخشی از آن به فوتبال برمی‌گردد و بخش دیگر به زندگی شخصی‌اش.

 

سعداوی در مورد سال 95، اتفاقات آن، پیش‌بینی‌اش برای سال 96 و ... صحبت کرده که در ادامه می خوانید:

 

* سال 95 ظاهرا سال متفاوتی برای شما بود چون به هر حال کارتان را به عنوان سرمربی شروع کردید...

- از این بابت بله، سال متفاوتی برایم بود اما سختی‌های زیادی هم داشت. در کل سال 95 سال چندانی خوبی برایم نبود چون در این سال، مادرم را از دست دادم. مادری که همیشه حامی و دلسوز من بود. جای او این روزها خیلی خالی است و امیدوارم روحش شاد باشد.

 

* ظاهرا زمانی که این اتفاق افتاد شما ایران نبودید...

- بله، متاسفانه مسافرت بودم که خبر رسید مادرم از میان ما رفته.

 

* شاید خیلی‌ها نعیم سعداوی را تنها به عنوان مدافع سابق تیم ملی و سرمربی فولاد خوزستان بیشتر بشناسند اما از تحصیلات و خانواده‌تان چندان خبر نداشته باشند. مسائلی که ممکن برای خیلی‌ها جذاب باشد. ظاهرا شما تحصیلات عالیه در رشته نفت داشتید. درست است؟

- بله، من کارشناسی ارشد رشته نفت دارم و البته خیلی علاقمند به تحصیل بوده و هستم.

 

* اما ظاهرا درس خواندن‌تان در کنار فوتبال ماجراهای جالبی دارد...

- دقیقا. زمانی که من بچه بودم پدر و مادرم خیلی اصرار داشتند که درس بخوانم و سراغ فوتبال نروم. من هم عاشق فوتبال بودم و نمی‌توانستم از آن دل بکنم. به خاطر همین تصمیم گرفتم درسم را خیلی خوب بخوانم که وقتی می‌روم فوتبال هیچ بهانه‌ای برای دور کردنم از فوتبال وجود نداشته باشد. در واقع همین عشق به فوتبال باعث شد درسم را خیلی خوب بخوانم که معمولا هم به عنوان شاگرد نمونه انتخاب می‌شدم. در نهایت هم رشته‌ای که دوست داشتم خواندم.

 

* پس همین عشق به فوتبال است که اجازه نداده، شما در رشته مورد علاقه‌تان کار کنید.

- بله، من درس خواندن و کار در رشته نفت را خیلی دوست دارم اما عاشق فوتبال هستم. عشق من به فوتبال آنقدر زیاد است که تحت هیچ شرایطی نتوانستم از آن جدا شوم.

 

* عید نوروز هم ظاهرا ایران نیستید؟

- بله، به خاطر اینکه خانواده‌ام خارج از ایران زندگی می‌کنند من هم بعد از آخرین بازی‌مان به اینجا آمدم که کنار آنها باشم اما با توجه به اینکه قرار است تمرینات‌مان از روز دوم فروردین شروع شود من موقع تحویل سال در پرواز و در واقع در آسمان هستم.

 

* اولین عیدی را به چه کسی می‌دهید؟

- مثل همیشه به دختر و پسرم و البته همسرم که همیشه تمام مشکلات زندگی را به جان می‌خرد و به بهتر شدن زندگی‌مان کمک می‌کند.

 

* سال 96 را چطور می‌بینید؟

- آرزوی بهترین‌ها برای مردم ایران دارم و امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب مشکل ریزگردها در استان خوزستان حل شود و در سال جدید بتوانیم نتایج خوب و بازی‌های در خور شأن فولاد به نمایش بگذاریم. از تمام کسانی هم که به صورت حقیقی با تمام وجود برای سرافرازی باشگاه فولاد تلاش می‌کنند سپاسگزارم.

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان