//
کدخبر: ۱۳۳۶۷ //

استقلالی معروف: عکس بگیرم از دایرکتم بعضی ها خجالت می کشند

هافبک فولاد خوزستان عنوان کرد:هنوز هم نمی خواهم چیزی بگویم.

استقلالی معروف: عکس بگیرم از دایرکتم بعضی ها خجالت می کشند

به گزارش فرتاک نیوز؛ بختیار رحمانی که در نیم فصل از استقلال جدا شد و با پیوستن به فولاد،سرخپوش شد اخیرا در گفت و گویی،علیرضا منصوریان را عامل جدایی اش از استقلال دانسته است در پیامی نوشت:جواب بعضیارو فقط باید با لبخند داد.کاش خیلی چیزا گفتنی بود.من اگر می خواستم درباره کادر فنی استقلال حرف بزنم همان موقع که رفتم خیلی حرف می زدم.آن موقع یه حرفای زده شد درست نبود. خودشون هم فهمیدند و گفتند تیم را پاک سازی کنیم و  از این حرف های مسخره که می زدند.

 

وی ادامه داد:رو راست باشید. دروغ نگوییم.من به خاطر شرایطی که تیم داشت آن موقع چیزی نگفتم و از تیم جدا شدم با این که خیلی ناراحت بودم. ولی حرف نزدم. من فقط یک چیز می گویم.برخی خودشان را به نفهمی زدند.کسانی که هواداران واقعی استقلال هستند می دانند من چقدر حرف خوردم چقدر اضافه خدمت به ما زدند و از چه پولایی گذشتم ولی متاسفانه بعضی ها وجدان ندارند.

 

هافبک پیشین استقلال افزود:هنوز هم نمی خواهم چیزی بگویم. هرچی هم به بنده و خانوادم کسی توهین کرده لیاقت خودشون و  خانواده شان است.یک سری بدبخت ها هم بودند بعد از رفتنم برایم این همه حاشیه درست کردند و سر یه لبخندی که نمی فهمن سر چی بود هزارتا حرف در آوردند.این چیزها خجالت دارد. آیا شما که حرف میزنید می دانید چه کسانی پشت آن دوربین ها بودند و چند نفر بودند و چی گفتند. خب شک ندارم که نمی دانید و فقط آدمهای بی وجدان از روی یک عکس حرف در می آورند غافل از این که بفهمید شاید کسی چیزی گفته شاید اتفاقی افتاده پشت اون دوربینها ولی  گذاشتم شمارا هم ببینم که به قول خودتان خوبید و با فرهنگ هستید.

 

رحمانی افزود:عکس بگیرم از دایرکتم بعضی ها خجالت می کشند که می گویند ما هوادار استقلال هستیم. هرچند نمی شود گفت هم آنها استقلالی هستند ولی نکنید درست نیست وقتی از چیزی خبر ندارید. برگردید به سالهای قبل و ببینید که بازیکنان استقلال در چه شراطی تیم را رها کردند و بارها و بارها این کار را کردند.ماها از چی خبر دارید؟ رضایت من را دادند چون می خواستند بازیکن بیارند تو لیست وگرنه به هیچ وجه نمیدادند.دلم خیلی پره بهتره چیزی نگم دیگه ولی اینو بدونید زندگی بالا پایین داره هیچ میزی تا آخر واس کسی نمی مونه و این فوتبال هم برو و بیاد زیاد دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان