//
کدخبر: ۱۵۱۶۳۱ //

تصمیم هوشمندانه برانکو بلای جان کی روش شد !

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در تمرینات پیش از بازی مقابل سپاهان برنامه ویژه ای را برای مقابله با تاکتیک اصلی سپاهانی ها ، یعنی ارسال توپ در محوطه جریمه و استفاده از قدرت سرزنی استنلی کی روش در نظر گرفته بود . برنامه ای که با محوریت سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده ، مدافعان مرکزی پرسپولیس شکل گرفته بود و این دو در طول ۹۰ دقیقه دیدار پرسپولیس و سپاهان با مهار کی روش ، عملا بلای جان وی شدند و باعث شدند تا او در جریان بازی بارها از کوره در برود و در نهایت هم بازی ضعیف خود را با اخراج از زمین مسابقه تکمیل کند .

تصمیم هوشمندانه برانکو بلای جان کی روش شد !
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار سپاهان و پرسپولیس همانطور که انتظار می رفت یکی از جنجالی ترین بازی های فصل بود و دو اخراج و پنالتی ای که برای پرسپولیسی ها گرفته شد، حواشی این مسابقه را کامل کرد.وقتی پنالتی پرسپولیسی ها تبدیل به گل شد، اتفاقاتی رخ داد که سبب شد این بازی بیشتر به حاشیه کشیده شود.در میان این درگیری ها استنلی کی روش و کمال کامیابی نیا هم اخراج شدند؛ دو بازیکنی که معمولا به خشونت در بازی هایشان هم شهره هستند.

استنلی کی روش که پس از محرومیت در دیدار برابر پدیده به دیدار پرسپولیس رسیده بود و محرومیت دوباره را تاب نمی آورد، به شدت از این موضوع ناراحت بود و دخالت رضا فتاحی سرپرست سپاهانی ها و تکسیرا مربی سپاهان بود که او را کمی آرام کرد و سپس از زمین مسابقه خارج شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۶۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان