//
کدخبر: ۱۵۱۳۹۰ //

سپاهان ۱_۱ پرسپولیس؛ ال‌کلاسیکو جذاب‌ترین بازی نیم‌فصل

حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل با تساوی به پایان رسید.

سپاهان 1_1 پرسپولیس؛ ال‌کلاسیکو جذاب‌ترین بازی نیم‌فصل
به گزارش فرتاک نیوز،

در حساس‌ترین دیدار دیدار نیم فصل نخست لیگ برتر ایران دو تیم سپاهان و پرسپولیس از ساعت 16:10 در ورزشگاه نقش جهان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید.

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، حامد بحیرایی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، کیروش استنلی

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور و گادوین منشا

پیش از آغاز مسابقه کادر فنی و مسئولان باشگاه سپاهان به‌بهانه خداحافظی سید جلال حسینی از بازی‌های تیم ملی از این بازیکن تقدیر کردند؛ بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی توسط علیرضا فغانی این شاگردان برانکو ایوانکوویچ بودند که با پرس از بالای خود فشار اولیه را روی دروازه تیم میزبان وارد کردند.

پس از گذشت چند دقیقه از بازی زرد پوشان اصفهانی کم‌کم به خود آمدند و بازی رفته‌به‌رفته به تعادل کشیده شد، بازی سرعتی دو تیم در نیمه نخست باعث شد تا دو تیم مموقعیت‌های فراوانی را ایجاد کنند، گل‌سرسبد  موقعیت‌های دو تیم نیز به مهردا محمدی تعلق داشت که این بازیکن با ضربه‌ای کم دقت توپ را به علیرضا بیرانوند هدیه داد؛ نیمه نخست این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار چندان تفاوتی با 45 دقیقه نخست نداشت و در حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست توگ و میدان هر لحظه روی یکی از دو دروازه بود؛ ارسال‌های متعدد شاگردان قلعه‌نویی در مقابل نفوذهای بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ حساس‌ترین موقعیت‌های نیمه دوم را تشکیل می‌دادند.

در 74 دقیقه بازی عزت‌الله پورغاز مدافع پیش تاخته زرد‌ها با شوتی سرکش  قفل دروازه بیرانوند را شکست تا 15 دقیقه پایانی بازی با اضطراب ویژه‌ای پیگیری شود.

بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل او بازی بازیکنان سپاهان یگ بار دیگر از روی ضربه سر کی‌روش استنلی به گل رسیدن اما با تصمیم داور ضربه زیبای مهاجم بلند بالایی اصفهانی‌ها مردود اعلام شد.

بهترین موقیعت بازی برای پرسپولیسی‌ها در دقیقه 84 ایجاد شد که منشا و علیپور در دهانه دروازه توپ حاضر و آمده را به پیام نیازمند تقدیم کردند.

در پی حملات پیاپی قرمزپوشان در 87 دقیقه بازی علیرضا فغانی با اعلام ضربه پنالتی شادمانی را به اردوگاه سرخ‌ها آورد؛ علی علیپور با ضربه‌ای دقیق بازی را به تساوی کشاند.

درگیری بازیکان پس از گل علیپور یکی از صحنه‌های زشت این دیدار بود؛ در پی همین درپیگیری‌ها کیروش استنلی از زمین مسابقه اخراج شد.

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و دو تیم قدرتمند لیگ هجدهم به تساوی رضایت دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان