//
کدخبر: ۱۵۱۳۴۲ //

حمله تند رهبری‌فر به ستاره مغضوب پرسپولیسی‌ها

بهروز رهبری‌فر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امثال احمدزاده با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کردند و نمی‌دانم هوای اروپا به سرشان زده بود یا مسائل دیگر.

حمله تند رهبری‌فر به ستاره مغضوب پرسپولیسی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 بهروز رهبری‌فر درباره اینکه شنیده می‌شود ممکن است احمدزاده، امیری و طارمی به پرسپولیس برگردند، اظهارداشت: نمی‌خواهم بگویم برگشتن کار درست یا غلطی است، ولی وقتی قرار است کسی برگردد باید دید او چگونه از این تیم جدا شده است. این بازیکنان در شرایطی تیم را رها کردند و رفتند که پرسپولیس به آنها نیاز داشت.

وی افزود: به عنوان مثال ممکن است شرایط یک بازیکن برای بازگشت فراهم باشد و مربی و هواداران هم آنها را بخواهند، ولی امثال احمدزاده چنین شرایطی ندارند و نمی‌دانم چطور می‌توانند حرف از بازگشت بزنند. این بازیکنان با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی کردند و نمی‌دانم هوای اروپا به سرشان زده بود و رفتند یا مسائل دیگر. آقای احمدزاده اگر هوای اروپا به سرتان زده بود می‌آمدید در پارک‌های ما نیمکت زیاد است می‌نشستید و هوای خوبی هم داشت! پرسپولیس بدون این بازیکنان هم نتیجه گرفته و بزرگتر از این‌ها هم بودند که جدا شدند، ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. شاید در مقطعی این تیم اُفت کند، ولی همیشه این نام بزرگ است و کسی نباید برای آمدن و رفتن به پرسپولیس ناز کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه احمدزاده گفته هواداران حق انتقاد دارند نه پیشکسوتان، تصریح کرد: من فارسی صحبت می‌کنم و لهجه هم ندارم. آقای احمدزاده ما قبل از اینکه به پرسپولیس بیاییم هوادار این تیم بودیم و کسی که همه چیز خود را گذاشته و به پرسپولیس رسیده و الان پیشکسوت است، روزی هوادار این تیم بوده است. همان احمدزاده که در مورد پیوس صحبت کرده، این پیشکسوت ۱۲ سال در پرسپولیس بازی کرده و آقای‌گل بوده است. وقتی قرار است حرف بزنی باید اطرافت را نگاه کنی و متوجه باشی در مورد چه کسانی صحبت می‌کنی.

رهبری‌فر در پایان خاطرنشان کرد: ما با همان تیپی که به پرسپولیس آمدیم از این تیم جدا شدیم، ولی امثال احمدزاده وقتی آمدند شلوارشان زیر پای‌شان بود و زمانی که داشتند می‌رفتند قد شلوارشان بالای قوزک پای‌شان بود. امثال ما پیشکسوتان بدون پول برای پرسپولیس بازی می‌کردیم و وقتی قرارداد ما با بازیکنانی مثل احمدزاده را مقایسه کنید خجالت می‌کشید. در این بین عنوان‌هایی را هم که در زمان ما به دست آمده با عنوان‌های الان مقایسه کنید. به نظرم احمدزاده باید همان شلوار کوتاه را بپوشد و در اروپا قدم بزند، چون این بازیکنان به درد پرسپولیس نمی‌خورند. اگر من در باشگاه کاره‌ای بودم هرگز اجازه نمی‌دادم او، طارمی و ... برگردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۱۳۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان