//
کدخبر: ۴۳۸۵۸ //

هشدار مالدینی به بازیکنان پرسپولیس!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بهتر است دو بازیکن این تیم از حواشی دوری کرده و به فکر بازی خود باشند.

هشدار  مالدینی به بازیکنان پرسپولیس!
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا شاهرودی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: با وجود این که بازی اول لیگ بود، فکر نمی‌کردم که پرسپولیس چنین کیفیتی از خود نشان دهد اما با این وجود گام اول را محکم برداشت و این نشان داد که پرسپولیس امسال هم می‌خواهد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

 

وی ‌اضافه کرد: در فصل نقل‌ و انتقالات چند بازیکن رفتند اما دو، سه بازیکن خوب هم به جمع ما اضافه شدند که البته نیاز به هماهنگی‌های بیشتری دارند. با این حال فکر می‌کنم هر بازیکنی در تاکتیک برانکو قرار بگیرد خیلی زود خودش را با شرایط وفق دهد.

 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حواشی که پس از این دیدار به وجود آمد و همین طور مصاحبه مهدی طارمی و محسن مسلمان علیه باشگاه پرسپولیس، گفت‌: در این باره هم به آقای طاهری و مدیریت باشگاه پرسپولیس حق می‌دهم و هم فکر می‌کنم که بازیکنان حق دارند به دنبال پولشان باشند. به‌ هر حال آنها هم برای تیم زحمت کشیده‌اند و روی قراردادی که بسته‌اند حساب باز کرده‌اند. باشگاه باید بر اساس توافق پول بازیکنان را بدهد اما گاهی پول در باشگاه وجود ندارد تا بتوان مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد. بازیکنان پرسپولیس در دو سال اخیر پول خوبی گرفتند اما باید بیشتر صبر کنند تا باشگاه بتواند مطالبات آنها را پرداخت کند.

 

 

او ‌اضافه کرد: ما سه هفته‌ دیگر یک بازی بسیار سخت در لیگ قهرمانان آسیا داریم. می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست، الاهلی را شکست داده و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم. من توصیه می‌کنم که محسن مسلمان و مهدی طارمی از حواشی دوری کنند و به فکر بازی خود باشند تا ان‌شاء‌الله دیدار برابر الاهلی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان