//
کدخبر: ۱۵۰۲۴۰ //

کریستیانو رونالدو یک الهام گر است

ستاره سابق یوونتوس به ستایش از کریستیانو رونالدو و آلگری پرداخت.

 کریستیانو رونالدو یک الهام گر است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس هفت سال پیاپی است که قهرمانی در رقابت‌های سری A را به دست می آورد. یووه این فصل هم با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد و به نظر می‌رسد  که به راحتی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پیرلو ستاره سابق یوونتوس درباره آلگری و کریستیانو رونالدو سخن به میان آورد. او درباره سرمربی یووه، گفت: آلگری سال به سال در حال بهتر شدن است. او زمانی که در میلان بود جوان بود و طبیعی بود که اشتباهاتی هم داشته باشد به ویژه درباره من (با خنده) اما در حال‌ حاضر بهتر شده است. آلگری از بهترین مربیان جهان است.

پیرلو درباره کریستیانو رونالدو هم، گفت: رونالدو بازیکن بسیار بزرگی است و این را بارها اثبات کرده است. او حتی در تمرین هم تمرکز بسیار بالایی دارد. رونالدو یک الهام‌گر برای دیگر بازیکنان است. وقتی بازیکنی بزرگ مانند او در تمرینات تا این حد جدیت دارد طبیعی است که دیگر بازیکنان هم از او الگو برداری کنند.

پیرلو درباره دستیابی مودریچ به توپ طلا در پایان، اضافه کرد: مودریچ در سال 2018 جایزه های زیادی به دست آورد این درحالی است که جایزه ای به مسی و رونالدو نرسید. مودریچ بازیکن با کیفیت و بزرگی نشان داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان