//
کدخبر: ۱۴۱۸۱۸ //

آلگری: رونالدو یک استثنا است

سرمربی یووه بعد از پیروزی برابر کالیاری به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت. او از خط دفاعی تیمش راضی نیست.

آلگری: رونالدو یک استثنا است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته یازدهم رقابت‌های سری A از کالیاری پذیرایی کرد و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد یووه با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با 10 پیروزی و یک تساوی از 11 بازی نشان داد که آماده ترین و بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایتالیا است و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی با وجود این که کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی در این دیدار نشد اما به ستایش از او پرداخت.

سرمربی یووه گفت: رونالدو حتی در رئال مادرید هم یک رهبر بزرگ بود. او بازیکن استثنایی و خاص است. او وقتی که گل نمی‌زند در نقش سازنده گل ظاهر می‌شود و امشب هم توانست به کوادرادو یک پاس گل بدهد.

آلگری به انتقاد از خط دفاعی تیمش پرداخت و گفت: باید بهتر از این در کارهای دفاعی شرکت کنیم. ما گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم و این اصلا خوب نیست. در کارهای دفاعی هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌ایم. مجبور شدیم که در دقایق پایانی ریسک کنیم تا گل سوم را به ثمر برسانیم. دفاع کردن به این شکل نگران کننده است و باید هر چه سریع‌تر راه حلی پیدا کرد.

سرمربی یووه در پایان گفت: داگلاس کاستا کمی احساس درد داشت و به همین خاطر ترجیح دادم تا ریسک نکنم و او را از میدان خارج کنم. کوادرادو که به عنوان بازیکن جایگزین وارد میدان شد بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بنتانکور هم در میانه میدان بسیار خوب بود. بازی بسیار حساسی در لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر یونایتد پیش رو داریم و باید بتوانیم که سه امتیاز را به دست آوریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۸۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان