//
کدخبر: ۱۵۰۱۰ //

مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا/ «آزمون» بزرگ روستوف

تیم روسی با ستاره ایرانی‌اش به یک کار بزرگ فکر می‌کند.

 مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا/ «آزمون» بزرگ روستوف
به گزارش فرتاک نیوز،

دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ اروپا با برگزاری 8 دیدار انجام می‌شود که در مهم‌ترین بازی، روستوف روسیه پس از تساوی یک بریک خانگی دور رفت در جدال دور برگشت همراه سردار آزمون، ستاره ایرانی‌اش در وزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می‌رود.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد در آستانه بازی گفت: وین رونی غایب خواهد بود. او از ناحیه زانو مصدوم است. مارسیال هم به بازی نمی‌رسد، او در بازی با چلسی مصدوم شد. این دیدار  برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. از همان روز اول در مسابقات لیگ اروپا با قویترین ترکیب خود بازی کردیم و مقابل روستوف هم با تمام قوا به میدان خواهیم رفت و هواداران‌مان هم انرژی ما را بالاتر می‌برند. می‌توانیم از عهده فشار بازی برآییم و به مرحله یک‌چهارم نهایی برسیم.

 دانیلیانتس، سرمربی روستوف هم اظهار داشت: با امید به معجزه در ورزشگاه اولدترافورد راهی انگلیس می‌شویم. این اتفاق بارها در طول این فصل از رقابت‌های باشگاهی اروپا برای روستوف افتاده است.

در دیگر بازی مهم، رم پس از شکست 4 بر 2 در خانه لیون به قصد جبران بازی خانگی را انجام می‌دهد.

اسپالتی، سرمربی رم شانس صعود تیمش را 60 درصد می‌داند: پس از شکست 4 بر 2 در بازی رفت با بازیکنانم صحبت کردم و درباره احتمال صعود سخن گفتیم. اگر بخواهیم واقع‌بینانه به ماجرا بنگریم، متوجه می‌شویم 60 درصد شانس صعود داریم.اولویت ما در این بازی، رساندن هرچه سریع‌تر توپ به منطقه تهاجمی است.باید خیلی سریغ گل‌های مورد نیاز را به ثمر برسانیم و به این منظور خودمان را وقف تلاش برای بردن بازی می‌کنیم.هر 2 تیم به لطف مهاجمان گلزن، قدرت مناسبی در خط حمله دارند.باید بدون هیچ ترس و حسرتی راهی زمین شویم.امکان دارد گلی هم دریافت کنیم اما باپیروزی 3 بریک هم صعود می‌کنیم.ما در جریان بازی حضور فعال خواهیم داشت و پس از تفکر لازم درباره تاکتیک‌ها برای بردن بازی وارد عمل می‌شویم.

بازی‌های امشب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا

بشیکتاش- المپیاکوس، کراسنودار- سلتاویگو، گنک- گنت (21:30)

آژاکس- کپنهاگن، اندرلشت-آپوئل نیکوزیا، مونشن‌گلادباخ- شالکه، منچستریونایتد- روستوف، رم- لیون (23:35)

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان