//
کدخبر: ۱۳۸۰۹ //

لشکر شیاطین به سلامت از روسیه گریخت/ آزمون سخت روستوف در اولدترافورد

با تساوی یک – یک روستوف و منچستریونایتد، هم تیمی های سردار آزمون برای موفقیت در یورولیگ کار سختی در اولدترافورد خواهند داشت.

لشکر شیاطین به سلامت از روسیه گریخت/ آزمون سخت روستوف در اولدترافورد

به گزارش فرتاک نیوز، تساوی یک – یک در خانه روستوف در بازی پنج شنبه شب عملکردی حرفه‌ ای بود، اما وقتی به عملکرد و کیفیت توجه کنیم نمی توانیم هشدارهای مورینیو را ناایده بگیریم. مو گفته بود برای ما سخت است که باور کنیم قرار است در این زمین بازی کنیم، البته اگر بتوان آن را زمین نامید. زمین چمن الیمپ – 2 اخیرا بازی کردن را برای تیم های زیادی دشوار کرده است. کیفیت بد زمین از کیفیت بازی هر دو تیم کاسته بود، هم روستوف و هم منچستریونایتد، اما با این حال این جدال یک پیام داشت: یورولیگ را باید جدی گرفت.

بعد از کمتر از 24 ساعت که فوتبال دوستان یکی از زیباترین فوتبال های دنیای مدرن را تماشا کردند، بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، یونایتد در روسیه به مصاف روستوف رفت و یکی از کسل کننده ترین بازی ها هم مشاهده شد. اما شکی نیست یونایتد همه تلاشش را برای زیباتر کردن این بازی کرد. در نیمه اول تعداد پاس های سالم یونایتد زیاد بود، اما باز هم در مقایسه با بیشتر 45 دقیقه های اول این تیم، آمار در این زمینه ضعیف تر بود. با این حال یونایتد نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان برد.

به خاطر زمین مورینیو خط دفاعی 5 نفره را انتخاب کرده بود، می خواست خیالش از بابت دفاع راحت باشد و بیشتر به بازی مستقیم روی بیاورد. برای این روش او از فلینی در خط میانی بازی گرفته بود و از میخیتاریان خواسته بود بین خطوط بازی کند. مهاجم نوک هم زلاتان بود که باید با نبوغ خودش کاری می کرد.

این برنامه عالی کار کرد. با این روش یونایتد بارها موقعیت هایی خلق کرد. اما نتوانست تعداد گل های زده اش را به بیشتر از یک برساند. در نهایت هم الکساندر بوخاروف توانست بازی را به تساوی بکشاند.

اگر بخواهیم همه شرایط را در نظر بگیریم، تساوی نتیجه مثبتی بود. در فرمت رفت و برگشتی بازی های یورولیگ، نتیجه 1 – 1 در دیدار رفت چیزی نیست که تیمی را ناامید کند. با زمینی که روستوف داشت یونایتد فقط باید این بازی را با خداقل تلفات به پایان می برد و نه تنها این کار را کرده، بلکه نتیجه مناسبی هم گرفته است. مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی اش هم گفته بود که بازگشت به منچستر بدون هیچ مصدومی، موضوعی است که او را خوشحال می کند.

در این بازی عملکرد نفر به نفر یونایتد قابل قبول نبود، اما شبی بود که نشان داد گاهی باید شرایط را مثل یک مربی بزرگ به نام مورینیو سنجید و بهترین نتیجه ممکن را کسب کرد. تعداد هواداران یونایتد در روسیه برای این بازی به سختی به 238 رسید و این کار را برای شیاطین سرخ سخت تر هم کرده بود. شاید اگر به شرایط بد زمین، تنها و غریب بودن یونایتد در روسیه را هم اضافه کنیم، بیشتر متوجه می شویم که چرا تساوی 1 – 1 برای شاگردان مورینیو در این بازی نتیجه خوبی است. برای یونایتد شبی جهنمی بود، اما بعد از پایان بازی دو امتیاز مثبت کسب کرد، یکی این که بازیکنی مصدوم نشد و دومی این که نتیجه قابل قبول را کسب کرد تا همه چیز به بازی برگشت در اولدترافورد بستگی داشته باشد.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان