//
کدخبر: ۱۵۰۰۹۴ //

پرونده روز؛ با لژیونرهای ایرانی در انگلیس بدرفتاری می‌شود؟!

یکی از نشریات انگلیس به صراحت از بدرفتاری مربیان این کشور با بازیکنان ایرانی خبر داده است، خبری که در صورت صحت داشتن آن باید قطعا اتحادیه انگلیسی‌ها وارد آن شود.

پرونده روز؛ با لژیونرهای ایرانی در انگلیس بدرفتاری می‌شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از نشریات انگلیسی صبح امروز با ادعای اینکه در باشگاه ناتینگهام فارست رفتار نامناسبی با کریم انصاری‌فرد صورت می‌گیرد جنجال عجیبی را در فوتبال انگلیس به راه انداخت تا این باشگاه باسابقه و شناخته شده برای رها کردن خود و سرمربیش از سیل انتقادات آن را تکذیب کند.

-80519

علیرضا جهانبخش

ویتافوتبال مدعی شده است که کارانکا سرمربی ناتینگهام احترامی برای انصاری‌فرد قائل نیست و با وجود نمایش‌ خوب او در تنها فرصت چند دقیقه‌ای وی، هیج توجهی به او ندارد و تنها برای پُر کردن نیمکت تیمش از انصاری‌فرد در لیست بازیکنان خود استفاده به عمل می‌آورد! اتفاقی که در  داخل ایران خیلی از نگاه‌ها را سریعا به سمت علیرضا جهانبخش و رابطه وی با کریس هیتن سرمربی برایتون چرخاند! چرا که ادعاهایی پیش‌تر به شکل ضد و نقیض در ارتباط با رابطه سرد هیتن با ستاره ایرانی سابق آلکمار مطرح بود!

karim-139279.jpg

کریم انصاری‌فرد

در ارتباط با شرایط انصاری‌فرد هنوز نمی‌توان اظهار نظر دقیقی کرد، چرا که باید منتظر ماند و دید که پس از این کارانکا با وجود این شایعات چگونه با ستاره ایرانی خود رفتار خواهد کرد و آیا باز هم او را به دور از میادین خواهد گذاشت یا خیر، اما در ارتباط با شرایط جهانبخش می‌توان به اطمینان گفت که هیتن با وجود نگرانی‌ها بابت شرایط برایتون در لیگ جزیره، به علیرضا فرصت‌های کافی را داده است و اگر آقای گل سابق لیگ هلند نتوانسته موفق ظاهر شود مشکل از سرمربی او نیست، بلکه متاسفانه جهانبخش به دور از حد انتظارات ظاهر شده است!

-728565.jpg

سعید عزت‌اللهی

مثال نقض کننده دیگری نیز وجود دارد، سعید عزت‌اللهی در ردینگ نیز با وجود دوران کوتاه حضورش از فرصت کافی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش یافته است و تقریبا به جایگاه رضایت‌بخشی رسیده و روابطش با کادر فنی باشگاه بسیار خوب به نظر ‌می‌رسد، با بررسی این چند گزینه می‌توان ادعای ویتافوتبال را به راحتی رد کرد، چرا که اگر  مشکلی هم وجود داشته باشد، میان انصاری‌فرد و کارانکا خواهد بود، نه میان فوتبال انگلیس و بازیکنان ایرانی!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان