//
کدخبر: ۱۵۰۰۶۶ //

در یوونتوس فشار و استرس بسیار بالایی را تحمل می‌کردم

دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا اذعان کرد که پیشنهاد پاریس او را برای ادامه دادن این حرفه به مدت 1 یا 2 فصل دیگر، در سطح بالا و فشار کمتر، ترغیب کرده است.

در یوونتوس فشار و استرس بسیار بالایی را تحمل می‌کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

جان‌لوئیجی بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا پس از 17 سال حضور موفق در باشگاه یوونتوس، در تابستان گذشته در یک انتقال آزاد به تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه پیوست. بوفون اذعان کرد که اواخر دوران او در یوونتوس بسیار پراسترس سپری شد و پیشنهاد پاریس برای او، به نیت ادامه این حرفه به مدت 1 یا 2 سال، یک فرصت بسیار خوب بوده است.

بوفون در این خصوص گفت:

پس از گذراندن یک دوره طولانی‌مدت و همچنین پرفشار در یوونتوس، بالاخره زمانی فرا می‌رسد که نیاز است راهمان را از هم جدا کنیم، زیرا بازیکن یوونتوس بودن مخصوصاً به عنوان کاپیتان، به شما فشار بالایی وارد می‌کند، حتی وقتی آن سراسر افتخار باشد.

من در فکر بازنشستگی و یا ادامه دادن فوتبال به مدتِ  کوتاهی در صورت پیشنهاد از یک تیم بزرگ بودم. پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن در ماه مِی رسید و توجه من به فرصتِ بازی برای 1 یا 2 سال دیگر،  با فشار و  استرس کمتر، جلب شد. پاریس این فرصت را به من داد تا این مدت را باز هم در بالاترین سطح ممکن ادامه دهم.

این یک انتخاب غیر طبیعی بود اما درخصوص آن مدت زیادی فکر کردم. من و باشگاه در شرایط مطلوب و شیرینی از یکدیگر خداحافظی کردیم و این دقیقا همان چیزی بود که هردو طرف خواهان آن بود.

برای من زمانِ آن فرا رسیده بود که بگویم "دیگر کافیست". فکر می‌کنم این تغییراتِ بزرگ، مانند؛ رفتن من و آمدن بازیکنی چون کریستیانو رونالدو برای باشگاه لازم بود. فکر می‌کنم حضور  رونالدو در یووه تمام ستارگان را به ماندن در تورین متقاعد خواهد کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۰۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان