//
کدخبر: ۱۴۸۲۹۱ //

جنجال و درگیری در بازی بانوان ایران و ازبکستان

تیم ملی فوتبال بانوان ایران U-16 در دیدار برابر بانوان ازبکستان به میدان رفت و در نهایت با شکست این بازی را به پایان رساند.

 جنجال و درگیری در بازی بانوان ایران و ازبکستان
به گزارش فرتاک نیوز،

از رقابت های فوتبال بانوان رقابت های آسیای مرکزی(کافا) امروز تیم ملی بانوان ایران در دومین بازی خود برابر تیم ملی ازبکستان قرار گرفت اما در نهایت با شکست دو بر یک به کار خود خاتمه داد.

تیم ایران با ترکیب زهرا خواجوی، زاله بنی طالبی،‌ فاطمه امینه برازجانی،‌ بهناز طاهرخانی،‌ فاطمه شبان، زهرا قنبری، ثنا صادقی،‌ زهرا سبالی،‌ سمانه چهکندی،‌ زهرا خدا بخشی و هاجر دباغی در این دیدار به میدان رفت.

در نیمه اول این بازی دو پنالتی گرفته شد و هر سه گل بازی به ثمر رسید. ابتدا  در دقیقه 27 زهرا قنبری از روی نقطه پنالتی تیم ایران را پیش انداخت اما در دقیقه 38 ازبکستان هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و بازی را به تساوی کشاند. ازبکستان در ادامه و از روی ضربه ایستگاهی بار دیگر دروازه زهرا خواجویی را باز کرد که دروازه بان ایران روی این گل مقصر بود.

در نیمه دوم جز یکی دو موقعیت، اتفاق خاصی به روی دروازه ها رخ نداد و بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود ازبک ها به پایان رسید.  

از نکات بارز این مصاف در دقایق پایانی این دیدار بازیکنان با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند که با ورود مسئولان دو تیم به زمین و ارام کردن بازیکنان، پایان یافت. مشاجره بین بازیکنان پس از سوت پایان بازی هم ادامه داشت.

ایران پنج شنبه( 8 آذر) در سومین دیدار خود به مصاف تاجیکستان می‌رود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان