//
کدخبر: ۱۴۷۶۹ //

پرسپولیس تو شب چهارشنبه سوری ترکید!

تیم فوتبال پرسپولیس در قطر مقابل حریف خود شکست خورد.

به گزارش فرتاک نیوز، در ادامه هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه D پرسپولیس ایران از ساعت 18:55 میهمان الریان قطر بود که این دیدار با پیروزی سه بر یک الریان به پایان رسید.

دقیقه 6 پاس در عمق محسن مسلمان در پشت مدافعان الریان به مهدی طارمی رسید و این بازیکن با یک کنترل زیبا و ضربه‌ای درجا توپ را از بین پاهای عمر باری تبدیل به گل کرد. دقیقه 19 سباستین سوریا با ضربه سر پاس خوبی را به رودریگو تاباتا در محوطه جریمه پرسپولیس داد و این بازیکن بعد از کنترل توپ و چرخش به سمت دروازه بیرانوند از میان مدافعان پرسپولیس با یک ضربه زمینی موفق به گلزنی شد.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی الریان، کمی بازی متعادل شد. در 10 دقیقه پایانی بازی پرسپولیس فرصت‌های بیشتری برای باز کردن دروازه حریف داشت اما شاگردان برانکو نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

در نیمه دوم قرمزپوشان الریان آغازگر بازی بودند. در اولین دقیقه از نیمه دوم، شوت فرشاد از سمت چپ در دستان گلر حریف قرار گرفت.دقیقه 48 ربیع خواه توپ ارسالی قرمزپوشان را به بیرون زد و یک کرنر از سمت راست برای حریف بدست آمد. ارسال کرنر توسط بازیکنان الریان با ضربه بازیکنان آنها به بیرون رفت.

دقیقه 50 ارسال از سمت راست با ضربه سر گارسیا همراه شد که بیرانوند توپ را مهار کرد. دقیقه 51 پرسپولیس از راست صاحب یک ضربه کاشته شد. توپ ارسالی با ضربه سر کمال به بیرون رفت. دقیقه 52 مهدی طارمی می‌رفت تا دومین گل خود را به ثمر برساند که توپ روی پای او قرار نگرفت.

دقیقه 54 قرمزپوشان از سمت چپ به یک کرنر رسیدند. ارسال تاباتا در یک رفت و برگشت به کرنر دیگری از جناح مخالف تبدیل شد. ارسال کرنر به ضد حمله تبدیل شد. دقیقه 57 سیدجلال حسینی مرتکب خطای پنالتی روی سباستین سوریا شد و تاباتا توانست این فرصت را برخلاف حرکت بیرانوند تبدیل به گل کند.

دقیقه 61 ضد حمله پرسپولیس به کرنر از سمت راست مبدل شد. ارسال توپ با شوت محرمی همراه شد و در ادامه یک کرنر از سمت چپ برای پرسپولیس بدست آمد. ارسال کرنر هم راهی به جایی نبرد.دقیقه 65 پرسپولیس حمله ای برق آسا را آغاز کرد که در ادامه داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه 66 سالم بازیکن الریان روی سروش خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت.دقیقه 67 یک کرنر از سمت راست برای الریان بدست آمد. ارسال قرمزپوشان راهی به جایی نبرد. دقیقه 69 مهدی طارمی می‌توانست با ضربه سر دروازه الریان را باز کند که ضربه سر او از روی دروازه گذشت.

در ادامه طارمی در دقیقه 71 بازی، درون محوطه جریمه الریان نقش بر زمین شد اما داور بازی اعتقادی به خطا نداشت. دقیقه 87 بازی قرمزپوشان الریان صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که تاباتا با ارسال توپ برای سانتیاگو گارسیا فرصت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد و گارسیا با یک ضربه زیبا دروازه پرسپولیس را گشود. این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان