//
کدخبر: ۱۴۷۱۲۸ //
سرمربی نفت مسجد سلیمان:

خوشحالم که راه بقا در لیگ را یافتیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به اینکه کسب این سه امتیاز برای بقا در لیگ برتر حیاتی بود، گفت: خوشحالم که راه بقا در لیگ را یافتیم.

خوشحالم که راه بقا در لیگ را یافتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا مرزبان در کنفرانس خبری بعداز بازی برابر تیم سپیدرود رشت با اشاره به اینکه بازی سخت داشتیم، اظهارکرد: متاسفانه در ضد حملات بد عمل کردیم.

مرزبان با بیان اینکه علی کریمی تیم خوبی آماده کرده است، افزود: خوشحالم که در برابر این تیم بهترین را کسب کردیم. در این بازی نفت مسجد سلیمان راه بقا در لیگ برتر را به دست آورد.

وی با اشاره به شرایط سخت نفت مسجد سلیمان در جدول لیگ برتر، گفت: کسب این ۳ امتیاز برای بقا در لیگ برتر حیاتی بود.  

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه تلاش کردیم با کنترل بازی و ارسال توپ به جلو موقعیت‌های گلزنی ایجاد کنیم، بیان کرد: متاسفانه حضور در انتهای جدول رده بندی و همچنین تمرینات سخت در طول هفته بار روانی زیادی بر روی بازیکنان این تیم ایجاد کرد که به همین دلیل نتوانستیم در ضد حملات  خوب عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این سه امتیاز برای برون رفت از این وضعیت تأثیرگذار باشد، ادامه داد: با توجه به شرایط گذشته این تیم و تعویض مربی برای بقا در لیگ ادعای زیادی نداریم قرار گرفتن در  رده چهاردهم جدول نیز سقوط نکردن کافی است.  

مرزبان به مصدومیت میلاد میداوودی اشاره کرد و گفت: این بازیکن تنها می تواند در دقایقی پایانی در بازی حضور داشته باشد. برنامه‌هایی برای استفاده از این بازیکن در کسوت مربی داریم.

وی با بیان اینکه تغییرات کادر فنی و همچنین مدیریتی در این باشگاه تأثیرگذار بوده است، ادامه داد: در حال حاضر مدیریت جدید تلاش می کند تا آرامش به بازیکنان تیم بازگردد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان