//
کدخبر: ۱۴۶۸۴۱ //

امامی فر: باید در بازی های خانگی پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه دیدار مهمی مقابل نفت در پیش دارند گفت: مصمم هستیم با حمایت هوادارانمان به سه امتیاز دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان دست پیدا کنیم.

امامی فر: باید در بازی های خانگی پیروز شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه دیدار مهمی در برابر نفت در پیش دارند اظهار کرد: یکی دیگر از بازی‌های سختمان در لیگ را مقابل نفت در پیش داریم، بازیکنان و کادر فنی مصمم به کسب سه امتیاز این دیدار هستیم و امیدواریم با حمایت همیشگی هواداران سپیدرود این اتفاق رخ دهد.

وی با بیان اینکه دیدار مقابل نفت سخت خواهد بود بیان کرد: امیدوارم در دیدار مقابل نفتی‌ها که سخت و پیچیده است از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را برده و با گرفتن سه امتیاز آماده دیدار مقابل نساجی شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اذعان به اینکه صحبتی مبنی برجذب بازیکن در نیم‌فصل نشده افزود: قرار است پس از اتمام مسابقات نیم‌فصل و در فرصتی که در تعطیلات داریم ببینیم که چه بازیکنانی را می‌توانیم به خدمت بگیریم، آقای کریمی با توجه به شرایط باشگاه، شرایط اقتصادی، فوتبالی و فنی تیم تصمیم بگیرند ولی تا این لحظه جلسه‌ای برگزار نشده است.

امامی‌فر با بیان اینکه سپیدرود اگر برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران به پیروزی دست یابد می‌تواند به حاشیه امنیت برسد خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش‌ازاین هم گفته بودم یک حداقلی را تا نیم‌فصل در نظر گرفته بودیم که در حال رسیدن به اهدافمان هستیم، اگر مشکلی پیش نیاید و بتوانیم باهمت هواداران و تماشاگران بازی فردا را پیروز شویم می‌توانیم به حداقل‌هایمان دست‌یافته و برای رسیدن به حداکثرها تلاش کنیم.

وی گفت: تمامی بازی‌های پیش روی‌مان سخت است و چون شرایط خوبی در تفاضل گل نداریم مجبوریم تا پایان نیم‌فصل سه امتیازهای خانگی و حداقل امتیازات خارج از خانه را کسب کنیم تا در نیم‌فصل دوم بتوانیم نوع بازی‌مان را تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به مصدومان و محرومان این تیم گفت: یکی دو مصدوم در تیممان داریم که دوران نقاهت خود را سپری می‌کنند و در صورت تائید پزشک تیم ملی می‌توانند در لیست قرار بگیرند.

به گزارش فارس، دو تیم سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 روز جمعه دوم آذرماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت شاهو اصلانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان