//
کدخبر: ۱۳۳۵۰۷ //

استقلالیِ محبوب به سیم آخر زد

اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال خیلی سخت شده و دلم برای وینفرد شفر می‌سوزد.

استقلالیِ محبوب به سیم آخر زد
به گزارش فرتاک نیوز،

اصغر حاجیلو وضعیت روحی- روانی استقلال را بعد از برد مقابل نفت مسجدسلیمان بسیار مطلوب توصیف می‌کند. اصغر حاجیلو گفت :

    «خوشبختانه شرایط روحی بچه‌ها خوب است. در بازی جام حذفی گرفتار نتایج دیدارهای گذشته‌مان شدیم. متأسفانه تیم ما در بازی‌های قبل نتوانسته بود هواداران را خوشحال کند به همین دلیل به آنها احساس دین می‌کردیم. گلی که در بازی جام حذفی مقابل نفت مسجدسلیمان به ثمر رساندیم آنقدر مهم بود که احساس کردم قهرمان لیگ برتر یا قهرمان جام حذفی شده‌ایم. خوشحالم از این نقطه حساس عبور کردیم و بعد از آن مسابقه هم شرایط بچه‌ها بهتر شده و در تمرین روز گذشته هم وضعیت بهتری داشتند. یک یا دو بازیکن مصدوم داریم به طور مثال روزبه چشمی و خسرو حیدری مصدومان ما هستند اما بازیکنان ارزشمند و بزرگی داریم که می‌توانند جای آنها را پر کنند. ان‌شاءا… بازی روز شنبه مقابل نفت مسجدسلیمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در ادامه با کار سنگینی که در لیگ برتر داریم بتوانیم موفق شویم. ما با وجود اینکه در خانه حریف بازی می‌کنیم اما نیازمان به سه امتیاز این مسابقه بیشتر از تیم نفت است و ان‌شاءا… بتوانیم با پیروزی در این دیدار راهمان را هموار کنیم.»

اصغر حاجیلو درباره اینکه می‌گویند قائدی بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان بطری پرتاب کرده نیز توضیحاتی داد:

    «قائدی چنین کاری نکرده است. از زمانی که این بازیکن تعویض شد تا وقتی روی نیمکت بنشیند من او را نگاه کردم چنین اتفاقی نیفتاد، مطمئن باشید اگر این اتفاق افتاده بود قائدی باید به تهران بازمی‌گشت. من یک سال پیش در یک نظر کارشناسی به مدیرعامل وقت استقلال گفتم مواظب قائدی باشد تا سرنوشتی مانند مجاهد خذیراوی پیدا نکند اما به جای اینکه بازیکنی که وارد استقلال می‌شود را تربیت کنیم آن را بزرگ و برجسته می‌کنیم. شاید برخی از جوان‌ها ظرفیت و فرهنگ این را ندارند که خودشان را با این شرایط تطبیق دهند. قائدی نیاز به رسیدگی بیشتری دارد و از روزی که من به استقلال آمدم بسیار حواسم به او بوده است. در بازی با نفت مسجدسلیمان هم ما به او نیاز داشتیم و از زمانی که وارد زمین شد کمک زیادی به تیم ما کرد اما این دلیل نمی‌شود هر بازیکنی که خوب بازی کند هر کاری که دلش می‌خواهد انجام دهد. از روزی که به استقلال آمدم به بازیکنان گفتم این تیم با همه جا فرق می‌کند و اگر مردم به شما اهمیت می‌دهند و بزرگتان می‌کنند از شما انتظار هم دارند. قائدی در بازی با نفت مسجدسلیمان تعویضش اجباری بود چون وریا غفوری اخراج شد. من هم تا زمانی که روی نیمکت نشست حواسم به او بود هیچ عکس‌العملی نشان نداد.»

اصغر حاجیلو با انتقاد شدید از سیاست مدیران فصل پیش حرف‌هایش را اینطور تمام کرد:

    «کسانی که در این تیم مسوولیت داشتند و پدر تیم را درآوردند را واگذار به خدا می‌کنم، چطور می‌توانند الان راحت باشند. آیا یک بار از خودشان نمی‌پرسند چطور این تیم را به اینجا رساندند؟ همه می‌دانند من چه کسانی را می‌گویم. مگر می‌شود به جای بازیکنی مثل تیام که ۲۰ هزار دلار می‌خواست با الحاجی گرو که یک هزارم تیام هم نیست قرارداد بست. مگر می‌شود بازیکنانی مثل نورافکن، حسینی و ابراهیمی را از دست داد و به جای آنها با بازیکنانی که نمی‌دانند در این باشگاه چه خبر است قرارداد بست. کسانی که قبلا در باشگاه بودند فقط به خاطر کسب و کار آمدند و الان رفته‌اند و هیچ کس نیست از آنها بپرسد چطور بازیکنی را با یک دعوتنامه به ایران کشیدند و بعد در تست‌های پزشکی مردود شده و بعد از آن با همان دعوتنامه به ‌ای‌اف‌سی شکایت کرده و باشگاه را ۳۵ هزار دلار جریمه کرده است. آن افراد اکنون باید جوابگو باشند اما هیچ کس نیست از آنها چیزی بپرسد. یک خرابه را تحویل نفر بعدی دادند، من الان سرپرست تیم هستم اما اگر نتوانم کار کنم خداحافظی می‌کنم. اگر حرفی هم می‌زنم دلم می‌سوزد اما مطمئنم تیم ما در آینده بهتر می‌شود و هواداران تیم متفاوتی از استقلال خواهند دید.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان