//
کدخبر: ۱۴۵۹۰۷ //

نخستین پیروزی یاران معروف در سری آ/ شکست مونزا با وجود درخشش غفور

در پایان هفته هشتم لیگ والیبال ایتالیا تیم سیه‌نا موفق شد نخستین پیروزیش را کسب کند.

نخستین پیروزی یاران معروف در سری آ/ شکست مونزا با وجود درخشش غفور
به گزارش فرتاک نیوز،

از هفته هشتم لیگ والیبال ایتالیا، سری آ، هفت دیدار برگزار شد که در پایان تیم پروجا با شکست یاران میرزاجانپور جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد و یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا توانستند بالاخره نخستین بردشان را کسب کنند.

در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هشتم سری آ تیم صدرنشین پروجا موفق شد برابر تیم کاستلانای قعرنشین که مجتبی میرزاجانپور را در اختیار دارد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا با هشت برد و کسب ۲۴ امتیاز همچنان جایگاهش را مقتدرانه در صدر جدول حفظ کرد.

در سوی دیگر هرچند میرزاجانپور توانست با کسب ۱۷ امتیاز شب پرفروغی را برابر ستارهای پروجا سپری کند اما درخشش او هم برای فرار زردپوشان از شکست کافی نبود تا کاستالانای دو امتیازی با قبول هفتمین باخت در قعر جدول باقی بماند.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم تیم ورونا که محمد جواد معنوی نژاد و مرتصی شریفی را در اختیار دارد مهمان تیم قدرتمند ترنتینو  بود که در پایان با نتیجه سه بر صفر برابر میزبانش شکست خورد تا نوار بردهایش پس از سه هفته قطع شود.

در این دیدار معنوی نژاد ۳ امتیاز و شریفی ۷ امتیاز برای ورونا کسب کردند اما با این باخت، شاگردان گربیچ با چهار برد و ۱۱ امتیاز به رده هشتم سقوط کردند و ترنتینو هم با کسب ششمین بردش در رده چهارم ایستاد.

در سایر دیدارها تیم مونزا که امیر غفور را از ابتدا در ترکیبش داشت در دیداری خانگی برابر تیم پایین جدولی آرگوس سورا با حساب سه بر یک شکست خورد تا با این باخت غیر منتظره به رده ششم جدول سقوط کند.

پشت خط زن ملی پوش ایران در این بازی عملکرد درخشانی داشت و موفق شد ۱۹ امتیاز برای مونزا کسب کند اما نتوانست مانع از چهارمین شکست تیمش شود.

اما در دیداری جذاب و دیدنی که پنج ست به طول انجامید یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا موفق شدند برابر تیم‌ میلانو با نتیجه سه بر دو به برتری دست یابند تا ضمن کسب نخستین بردشان مانع از اخراج احتمالی خوآن سیچلو شوند.

در این دیدار معروف از ابتدا در ترکیب ثابت سیه‌نا حضور داشت و سفیدپوشان میزبان با ثبت اولین بردشان پنج امتیازی شدند اما همچنان از جایگاهشان در رده دوازدهم تکان نخوردند.

در سایر دیدارها تیم‌مودنا که هدایتش بر عهده خولیو ولاسکو است و از ستاره‌هایی همچون ایوان زایتسف بهره می‌برد برابر تیم لوبه با نتیجه سه بر دو شکست خورد تا با قبول دومین باختش به رده سوم سقوط کند و لوبه جایگزین این تیم در رده دوم شد.

همچنین از هفته ششم لیگ والیبال ترکیه تیم زراعت بانک در حالی که فرهاد قائمی را در ترکیبش داشت برابر میزبانش تیم آرهاوی با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا نوار پیروزهایش پس از سه هفته قطع شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان