//
کدخبر: ۱۴۲۱۱۴ //

قعرنشینی یاران معروف و میرزاجان‌پور در سری آ

در پایان هفته پنجم والیبال سری A ایتالیا، تیم پروجا با پیروزی در مقابل یاران معروف در تیم سیه‌نا در صدر باقی ماند و ورونا نخستین بردش را کسب کرد.

قعرنشینی یاران معروف و میرزاجان‌پور در سری آ
به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته پنجم لیگ والیبال ایتالیا، سری A با برگزاری هفت دیدار به اتمام رسید که در مهم‌ترین بازی‌ها پروجا با پیروزی بر سیه‌نا در صدر باقی ماند و کاستلانا به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم پروجا، مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی سری A توانست در ادامه نوار بردهایش این بار یاران سعید معروف در تیم سیه‌نا را از لب تیغ بگذراند و با پیروزی سه بر یک بر و با امتیازهای ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۱، ۳۰-۲۸ و ۲۵-۲۰ شاگردان خوان سیچلو ضمن تثبیت جایگاهش در رده نخست سیه‌نا را بیش از پیش به قعر جدول نزدیک‌تر کرد.

در این بازی سعید معروف عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت و توانست چهار امتیاز برای سیه‌نا کسب کرد اما همچنان شاگردان سیچلو با پنج شکست و کسب دو امتیاز در رده سیزدهم باقی ماندند.

در یکی از دیدارها که بین دو تیم میانه جدولی برگزار شد، ورونا که از حضور محمدجواد معنوی‌نژاد و مرتضی شریفی در ترکیبش بهره می‌برد، موفق شد پس از سه هفته ناکامی برابر آرگاس سورا با نتیجه قاطع سه بر صفر به برتری دست یابد تا با دو برد و شش امتیاز بتواند خودش را به رده هفتم برساند.

در این بازی لژیونرهای ایرانی ورونا نمایش نسبتا خوبی داشتند و هرکدام موفق با کسب هفت امتیاز شدند شاگردان گربیج ست های بازی را با امتیازهای ۲۵-۱۸، ۲۵-۱۷ و ۲۸-۲۶ به سود خود تمام کنند و از بحران‌ خارج شوند.

در یکی از دیدارها کاستلانا که مجتبی میرزاجان‌پور را در ترکیبش داشت، در ادامه نوار شکست‌هایش برابر میلانو با نتیجه سه بر یک و با امتیازهای ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۷، ۲۱-۲۵ و ۲۵-۱۹ باخت تا با یک امتیاز جایش در انتهای جدول را تثبیت کند.

در این بازی میرزاجان‌پور ۱۰ امتیاز برای کاستلانا کسب کرد اما این درخشش برای فرار کاستلانا از شکست کافی نبود.

هم‌چنین تیم‌ مونزا که امیر غفور را در ترکیب اصلی خود داشت، بالاخره پس از سه پیروزی متوالی برابر پادووا با حساب سه بر یک شکست خورد اما با ۹ امتیاز از جایگاهش در رده پنجم تکان نخورد. ست‌های بازی با امتیازهای ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۲، ۱۷-۲۵ و ۲۵-۱۶ به سود پادووا پایان یافت و حتی ۱۱ امتیاز غبور هم‌نتوانست مونزا را از شکست برهاند.

در مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته پنجم تیم لوبه موفق شد در دیداری سخت برابر ترنینوی پرادعا با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد تا با سه برد و ۱۱ امتیاز به رده سوم‌ صعود کند. در سایر دیدارهای مهم هم، تیم مودنا با هدایت خولیو ولاسکو توانست برابر لاتینا سه بر صفر با پیروزی برسد تا با ۱۴ امتیاز جایگاهش در رده دوم را تثبیت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان